טויוטה ראב-4 עבר מתיחת פנים והגרסאות החדשות כבר בארץ. רכב הפנאי-שטח הקומפקטי המצליח טופל בעיקר בליטוש ועדכון העיצוב החיצוני ובמנועים, שעודכנו אף הם בעיקר לטובת צריכת דלק מופחתת ופליטת מזהמים נמוכה יותר.
בהיצע בשלב זה 3 מנועים – בנזין ושני דיזלים – כאשר הבנזין (2.0 ליטר, 158 כוח-סוס, הבסיסי בהיצע) משודך כסטנדרט לגלגלים הקדמיים בלבד, כאשר הינע כפול הנו אופציה. גרסת ה-2x4 פולטת עתה 174 גרם CO2 לק"מ כאשר בגרסת ההנעה הכפולה הנתון הנו 178 גרם/ק"מ. הדיזל מוצע בנפח 2.2 בשתי רמות הספק: 150 ו-177 כוח-סוס להם צריכת דלק מוצהרת של למעלה מ-16.5 ק"מ/ליטר ו-קרוב ל-15 ק"מ/ליטר, בהתאמה. פליטת ה-CO2 המוצהרת עומדת אצל הדיזלים על 159 גרם/ק"מ (ל-150 כוח-סוס) ו-189 גרם/ק"מ (בגרסה החזקה יותר).

מתיחת הפנים החיצונית כוללת הוספת פנסי איתות בתוך המראות, חישוקים חדשים, סבכה קדמית מצופה כרום וחזית מעודכנת, כולל הפגוש. גם מאחור "טופל" הפגוש ועוצב מחדש. בפנים הוחלפו הריפודים וחלק מהדיפונים בחומרים חדשים, איכותיים יותר ובין התוספות החדשות ניתן למנות תפעול מערכת ניווט ומערכת שמע באמצעות מתגים/כפתורים על גלגל ההגה ומראה פנימית עם מוניטור המאפשר לראות את הנעשה מאחורי הרכב.
 
שיווק הטויוטה ראב-4 החדש כבר החל בארץ והמחירים נעים בין 175,000 שקל (GLI), עבור ב-199,000 שקל (Premium) ועד ל-210,000 שקל לגרסת ה-Premium Plus.
 
לכל דגמי טויוטה המשווקים בישראל לחץ כאן