אם נתבסס על מראהו של רכב התצוגה מ-2007 הרי שמראה ה-Q3 יהיה בעל עיצוב דמוי קופה יותר מאחיו ה-Q5 אותו אהבנו וה-Q7 אשר עבר לאחרונה רענון. ייתכן ובכך תנסה אודי לייצר בולטות בשוק רווי תחרות (וולוו XC60, מרצדס עם ה-GLK אינפיניטי EX שכבר כאן והמיני עם הקרוסאובר שלה וכמובן ב.מ.וו. X1 הצפויים בסוף שנה זו). אם נשפוט לפי צפי הייצור העומד על 80,000 יחידות, נראה שאודי אינה חוששת מתחרות זו.
אם נשפוט על-פי המתחרות בישראל, אלו שכאן ואלו אשר בדרכן, והעובדה שה-Q5 וה-Q7 נמכרים בארץ, ניתן לתת הערכה זהירה ואופטימית שגם ה-Q3 יימכר בישראל .
בכל מקרה יש כבר המחייכים בזכות אישור הייצור של ה-Q3: עובדי סיאט אשר יזכו לתוספת של 1,200 משרות במפעל מרטוראל (Martorell), לא רחוק מברצלונה, שם תיוצר המכונית.