אבזור הסניק יהיה נדיב ויכלול כניסה ללא מפתח (Keyless) כאשר מפתח-הכרטיס החכם יודע גם לנעול את הרכב כאשר בעליו מתרחק ממנו. ניתן יהיה לבחור בין מגוון מערכות שמע וניווט מתקדמות יותר או פחות, ויש אופציית ממשק לנגנים חיצוניים עם תפעול ודפדוף בין תיקיות בסיוע פקדי מערכת השמע על ההגה. יש גם מערכת בקרת שיוט/הגבלת מהירות עם ממשק גרפי חדש. בתחום העיצוב המכונית אינה נושאת שום בשורה, וחבל. ניתן לציין פנס אחורי בולט אשר גולש גם לכנף האחורית, אך מעבר לכך - שיממון.
תחום הבטיחות, כצפוי מרנו, זוכה לתשומת לב מיוחדת. קדם מותחנים דו-שלביים לחגורות, כריות אדפטיביות מהדור האחרון והמתקדם ביותר, דור חדש של משענות-ראש ועוד יעזרו לשמור את ההישג של המגאן האצ'בק בתחום זה.
שטף הבכורות של חברת רנו, מעבר להיותם חידוש חשוב, משליך רבות על מיצובה של החברה. לרנו צי המכוניות הצעיר ביותר ביבשת הואיל והגיל הממוצע של דגמיה הוא רק 2.2 שנים. יש לכך השלכות ברורות מבחינת צריכת דלק, פליטת מזהמים וכמובן בטיחות. אפשר לשער שהסניק תגיע לחופי ישראל במהלך שנת 2009.