אב הטיפוס אשר הוצג מייצר 106 כוח-סוס ממנוע חשמלי המפיק את האנרגיה שלו מתא הדלק המותקן בטרקטור (ראו איור טכני). הכוח מועבר תוך פליטת אפס מזהמים אל ארבעת הגלגלים של הטרקטור על-פי דרישה, באמצעות תיבת הילוכים מורכבת ורבת אפשרויות.
הבעיה הגדולה ביותר של ה-NH2 הנה טווח העבודה, או יותר נכון המשך האפשרי שלה. כאשר טרקטור "רגיל" מונע סולר יכול לעבוד ימים, משך העבודה של אחיו הנקי הנה בין שעה וחצי לשעתיים. זאת ועוד, מחיר גבוה בחצי (כ-350,000 דולר) ודאי שלא יאפשר חדירה קלה, עם תחילת השיווק המתוכנן ל-2013. לדברי החברה, שתי הבעיות – משך זמן העבודה הרציף והמחיר - תיפתרנה עד אז.

ואגב, הסיבה שאמרנו " חזרתה של טכנולוגיית תא הדלק" הנה שהרכב מונע תא דלק הראשון בעולם היה ...טרקטור מתוצרת Allis-Chalmers האמריקנית. הטרקטור (ראה תמונה למעלה) הוצג כאב-טיפוס בשנת 1959, הפיק כ-20 כוח-סוס אך לא הגיע לייצור סדרתי מסיבות של ...זמן עבודה מרבי ומחיר, אם היה מיוצר בייצור המוני. החברה ניצלה הטכנולגיה שלמדה ליצירת עגלות גולף ומלגזות חשמליות במהלך שנות ה-60.