שתי המכוניות אמורות לנחות בארץ לקראת הקיץ הקרוב (כנראה בחודש יוני) כאשר האלטו תגיע עם מנוע ה-1.0 ליטר (68 כ"ס) ועם תיבה אוטומטית (כמובן) למרות שתוצע כנראה גם גרסה ידנית. הספלאש תוצע בגרסת ה-1.2 ליטר (86 כ"ס) שגם היא משודכת לתיבה אוטומטית.
במכשירי תנועה עדיין לא מדברים על מחירים, אך מצפים לתגים תחרותיים עם הפרשים מהותיים לעומת הסוויפט. ניתן לשער שהאלטו, הקטנה והפחות יקרה מבין השתיים, עשויה להיות אף המכונית הזולה ביותר בארץ עם תג שינוע בין 80,000 ל-85,000 שקלים. הספלאש הגדולה והמהודרת יותר עשויה לנוע סביב ה-95,000.
מעניין לציין שלשתי המכוניות אחיות תאומות במדי מותגים אחרים; ניסן משווקת באירופה את האלטו כ'פיקסו' ואילו הספלאש נמכרת גם כאופל אגילה. אגב, גם אנשי ניסן ישראל בוחנים ברצינות את האפשרות להביא את הפיקסו.