הראם מצויד במנוע טורבו דיזל עתיר מימדים של קמינס בנפח 6.7 ליטר בעל שישה צילינדרים בטור, בניגוד ל-V8 אצל המתחרים מבית פורד ושברולט. הוא מייצר 350 כ"ס וכ-90 קג"מים אימתניים שעוברים לצמיגים דרך תיבת אוטומטית בעלת שישה הילוכים. אלינו יגיע הראם במהדורת ההנעה הכפולה וקבינה כפולה והיבואן צופה רמת מחיר דומה לזו של המתחרה המצליח ביותר בתחום – הסילברדו.
דודג' ראם בדרך לישראל: הפעם זה סופי
באיחור של שנים תצטרף גם מכשירי תנועה לתחום הטנדרים האמריקניים הגדולים עם הדודג' ראם. המטרה, סילברדו...הראם מצויד במנוע טורבו דיזל עתיר מימדים של קמינס בנפח 6.7 ליטר בעל שישה צילינדרים בטור, בניגוד ל-V8 אצל המתחרים מבית פורד ושברולט. הוא מייצר 350 כ"ס וכ-90 קג"מים אימתניים שעוברים לצמיגים דרך תיבת אוטומטית בעלת שישה הילוכים. אלינו יגיע הראם במהדורת ההנעה הכפולה וקבינה כפולה והיבואן צופה רמת מחיר דומה לזו של המתחרה המצליח ביותר בתחום – הסילברדו.