הפלואנס תוכננה בצרפת, ואמורה היתה להיות מיוצרת (רק) בקוריאה, במפעל רנו-סמסונג (יצרנית הרכב סמסונג שייכת לרנו). מאחר וברנו צופים ביקוש משמעותי לדגם גם באירופה – בכלל זה בטורקיה – הוחלט על ייצור "מקומי" בטורקיה, משם תגיע הפלואנס גם אלינו (כמו המגאן סדאן הנוכחית).
עבור 'קרסו', יבואנית רנו, מדובר בחדשות טובות שכן היא מעדיפה לקבל את המכונית מטורקיה הן בשל הקרבה הגיאוגרפית והן בשל הקלות המס של כלי רכב המגיעים מאירופה לעומת אלה המגיעים מהמזרח הרחוק. אגב, גרסת ההאצ'בק אותה נראה גם אצלנו, תיוצר במערב אירופה – ספרד ובצרפת (כפי שקורה כיום עם המגאן האצ'בק הנוכחית).
לא הרבה ידוע על מחליפת המגאן סדאן, כמו האם היא מתהדרת בפלטפורמת אחותה ההאצ'בקית או במתיחה שונה של פלטפורמת המגאן הנוכחית? אילו יחידות כוח יפארו את חרטומה - מנועי הטורבו-בנזין של הדור החדש, מנועי הסולר והבנזין של הדור הנוכחי או אולי המנועים החשמליים המזוהים אצלנו עם פרויקט בטר פלייס של שי אגסי? ושאלת השאלות עבורנו – איזו תיבת הילוכים נמצא במחליפת המגאן סדאן? אוטומטית קונבנציונאלית חדשה (עם 5 או 6 הילוכים, המשודכת כבר למנועי הטורבו-בנזין שבגרסת המגאן האצ'בק החדשה), אוטומטית רציפה (המשודכת למנוע ה-2.0 ליטר האטמוספרי) או שמא ה-AL4 הידוע והמוכר מהדור הנוכחי של המגאן סדאן (אוטומטית עם 4 מהירויות)?
בכל מקרה, מבחינת קרסו הכוונה להביא את שתי המכוניות (האצ'בק וסדאן) במועד אחד ולפחות כרגע נראה שזה לא יקרה לפני 2010.