היום, נהיגה ברכבי פאר או ספורט יכולה להיות קרובה מתמיד; בהנחה שהנוהג בהן יוכל להתפשר על השכרתן למספר ימים ספורים. לאחרונה, הושקה סוכנות השכרת רכבי היוקרה הראשונה בישראל, 'סטרלינג מוטורס'. ההשקעה בסוכנות מובלת על ידי שורת משקיעים פרטיים, ובראשם איש העסקים חמי בראל, בעל חברת יזמות, ובהנהלת מיכאל ארנון, עד לאחרונה מנכ"ל השלוחה הישראלית של Europcar. בחברה צופים להגיע ל-350 השכרות בחודש בתוך רבעון. בצי המכוניות המחולק לשתי קטגוריות – רכבי פאר ורכבי ספורט – ניתן למצוא רכבים מתוצרת פורשה, מרצדס, ריינג'-רובר, קאדילק, שברולט קורבט, ב.מ.וו, מיני קופר ועוד, אותם ניתן לשכור על בסיס יומי לנהיגה עצמית או על בסיס שעות בליווי נהג צמוד. מחירי ההשכרה משתנים לפי קטגוריית הרכב ונעים בין 1,500 ל-2,400 שקל ל-24 שעות (לא כולל נהג). בנוסף, הסוכנות מתהדרת במספר דגמי ספורט/יוקרה כמו שברולט קורבט, פורד מוסטאנג ואחרים שמיובאים ייחודית על ידי הסוכנות.
מעבר להשכרת כלי הרכב,מספקת הסוכנות שירותים נלווים כגון: קישוט כלי הרכב לחתונות, שירות V.I.P לשדה התעופה וממנו, תכנון וארגון טיולים (עם נהג / מדריך צמוד) וגם השכרה של אופנועי ים, סירות מרוץ, יאכטות, דירות יוקרה ואפילו מטוסי ומסוקי מנהלים עם או בלי טייס צמוד ,אנשי צוות ודיילות, לטיסות בארץ ולחו"ל.
לאנשי עסקים ודיפלומטים, אך גם לזוגות רומנטיים
סוכנות הבוטיק אשר ממוקמת בהרצליה פיתוח וכבר החלה לפעול בהרצה כבר לפני מספר חודשים, צופים להגיע עד הרבעון השני של 2009 לכמות ממוצעת של כ-350 השכרות בחודש ומחזור שנתי של כ-20 מיליון שקל.
לטענת מנהלי החברה, קהל היעד העיקרי שלה מורכב מאנשי עסקים מהארץ ומחו"ל, דיפלומטים מקומיים ואורחיהם בישראל כמו גם חברות גדולות המארחות שותפים עסקיים בארץ, וגם לא מעט זוגות החוגגים מאורעות מיוחדים כמו חתונות, טיולים רומנטיים, ימי הולדת וכד'. קהל יעד מרכזי נוסף הוא חברות הפקת טלוויזיה, אופנה, קולנוע ואירועים, ובשבועות האחרונים הושכרו עשרות רכבים יוקרתיים לשלל קליפים, סרטים וסדרות, וביניהם הפקת הסדרה הפופולארית 'מסודרים', אשר שכרה מהסוכנות רכב אספנות מדגם קורבט, שיופיע בעונה הקרובה של התכנית שתשודר על מסך זכיינית ערוץ 2 קשת.
צילום: מנהל
ההשקעה בסוכנות הבוטיק שכזו, המונה צי של 30 כלי רכב, נעמדת בכ-20 מיליון שקל
מנכ"ל החברה מיכאל ארנון מסר כי: "סטרלינג מוטורס נועדה לתת מענה לנישה של צרכנים הדורשים את רמת השירות והמוצר הגבוהה ביותר שניתן להשיג. מדובר בשירות עם פוטנציאל משמעותי שקיים מזה שנים בכל רחבי העולם, ואנו גאים להיות הראשונים לתת אותו גם בישראל, ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם."