ואילו מושבי 8 מכוניות קיבלו ציון גרוע/אדום: דייהטסו קורה, דייהטסו טריוס, יונדאי i10, סוזוקי ספלאש, סיטרואן C5, סיטרואן ברלינגו, פורד קוגא ופיז'ו 308CC, שלוש מתוך אלה – של ה-C5, קוגא ו-308CC, קיבלו ציוני 5 כוכבים בהגנה על מבוגרים במבחנים שנערכו במהלך 2008; על פי השיטה החדשה ציוניהם הכלליים היו נפגעים ללא ספק. NCAP מציינת כי חלק מהמושבים תפקדו היטב בפגיעות בעוצמה נמוכה, אך כשלו בבדיקות העוצמה הגבוהה יותר – מה שהוביל לציון כללי 0, כמו במקרה של הדייטהסו טריוס למשל.
NCAP מציגה: מבחן צליפת-שוט ראשון
מושבים קדמיים מ-25 מכוניות נבדקו בסימולציה של פגיעה אחורית, על מנת לגלות כיצד הם מגינים על צוואר הנוסעים • יש גם הפתעותואילו מושבי 8 מכוניות קיבלו ציון גרוע/אדום: דייהטסו קורה, דייהטסו טריוס, יונדאי i10, סוזוקי ספלאש, סיטרואן C5, סיטרואן ברלינגו, פורד קוגא ופיז'ו 308CC, שלוש מתוך אלה – של ה-C5, קוגא ו-308CC, קיבלו ציוני 5 כוכבים בהגנה על מבוגרים במבחנים שנערכו במהלך 2008; על פי השיטה החדשה ציוניהם הכלליים היו נפגעים ללא ספק. NCAP מציינת כי חלק מהמושבים תפקדו היטב בפגיעות בעוצמה נמוכה, אך כשלו בבדיקות העוצמה הגבוהה יותר – מה שהוביל לציון כללי 0, כמו במקרה של הדייטהסו טריוס למשל.