סדנאות שיפור ותפירה עילית יש בשפע, והמשותף לרובן הוא ליגת המכוניות בהן הן פועלות; משועממי העולם, לפחות בעלי הממון שביניהם, אוהבים להיות מיוחדים ושונים ולכן רוב אותן סדנאות-על מתעסקות בעידון המעודן, כמו טיפולי קוסמטיקה עמוקים ברולס-רויס, מרצדס, ב.מ.וו, למבורגיני, האמרים מפלצתיים, פרארי ושות'. מכאן שלמצוא סדנה המתמחה בתפירת עילית עבור מכוניות זולות ועממיות יותר, קומפקטיות, ועוד ברמה שלא תבייש מנתחי רולסים או בנטלי ראויים לשמם – זה כבר סיפור אחר.
אנזום האיטלקייה היא סדנת עילית; היא סדנת עילית לאו דווקא בשל תחומי ההתמחות שלה בכלל (בעיקר תפירת תיקי עילית ומזוודות לנשיאת ואחסון יינות) או בעולם הרכב בפרט (מתמחה במיני, סמארט ופיאט 500, כולה...) אלא בשל גישתה לנושא, ירידתה לפרטים, איכויות העבודה שלה ורמת החומרים. ושלא נתבלבל ונשווה אותה לסדנה כמו
קסטניה, שכבודה במקומה מונח. זו מתמחה בין היתר גם במיני, אך העבודה – גם ציפויי העץ – היא ברמה הגיונית יותר ופחות אדוקה ומעמיקה. עבור אלו המחפשים רולס-רויס אך מוגבלים קצת בתקציב, או – מחפשים משהו קצת שונה מבלי לוותר על איכות ורמה חסרות פשרות, מוצעת היצירה הזו של אזנום: מיני קלאבמן S 'שאטו' בשמה המלא. ה'שאטו' נועד להזכיר בתי מלוכה וטירות עם קונוטציה ליינות משובחים ואווירה אריסטוקרטית ראויה.
הבסיס הוא ה
מיני קלאבמן S כאשר למעשה התפירה מגיעה לקרבי המכונית – ואפילו לבאגאז'.
קודם כל הצביעה: כמה שכבות לכה איכותית בגווני חום וזהב (הצבע כולל זהב אמיתי) מחליפות את הצביעה המקורית. עבודת יד, כמובן. השלב הבא הוא השימוש הנרחב בעץ – משובח ביותר, מיותר לציין – המחליף אי-אלו חלקים ואלמנטים ברכב. בין היתר נמצא מסגרות לשעונים, לידיות, על לוח המחוונים ואפילו חלקים חיצוניים כמו חיפוי הפגוש מאחור, המראות, מסגרות לפנסים האחוריים ועוד – כולם מגולפים ביד מעץ משובח או מצופים פורניר איכותי. מעץ, דיפוני זמש וספוג מצופה יוצר גם תא המטען מחדש כאשר הוא עובר הסבה לטובת מרתף יינות נייד המסוגל להכיל בבטחה (יחסית כמובן...) 6 בקבוקי יין. כמובן שאפקטיביות תא המטען עצמו לא נפגעה שכן התא ליינות נמצא מתחת לרצפת תא המטען שמצופה כאן בעור ^מיושן^, קרי עור עבה שעבר עיבוד מיוחד להעניק לו מראה עתיק, עם הגוון הייחודי והסדקים. בפנים, סביב לנוסעים, נמצאת החגיגה האמיתית. עץ, אלקנטרה ועור משובח – מכמה סוגים ובכמה גוונים – ממלאים כל פינה. גג שמש גדול מכניס אור מספק פנימה, מבליט את החומרים הטבעיים בפנים. כל חלקי ה^כרום^ אכן מצופים מספר שכבות כרום אמיתי, הן בחוץ והן בפנים, וזה כולל גם את פתח התדלוק, מסגרת הסבכה הקדמית וחלקו האחורי של צינור המפלט. בנוסף יקבל הלקוח המאושר סט תיקים ייעודי שנתפר במיוחד עבור מכוניות אלו, והמתאים לתא המטען וכמובן עשוי עור המתאים לסוגי העור בהם נעשה שימוש בדיפון המכונית מבפנים. להשלמת המראה המיוחד מוצעים חישוקים מיוחדים בקוטר 18 אינץ' עם גומי במידה 205/40.
ה'אזנום' מיני קלאבמן S 'שאטו' ייוצר רק 12 פעמים ואותם 12 ברי מזל יזכו גם בתגית מתכת המחוברת בפנים הרכב עם שמם חקוק עליה. על מחיר כמובן שלא מספרים דבר וגם לא על זהות הלקוחות. גם לא ברור אם היינות כלולים במחיר או לא... אבל אין ספק שאזנום בהחלט הצליחה להעביר שיק אריסטוקראטי סופר-יוקרתי המוכר בעיקר מיצירות הרבה יותר גדולות ויקרות למכונית כמעט עממית, קומפקטית ולבטח הרבה פחות צפויה להכיל את שפע הפאר, עבודת היד והחומרים האיכותיים הללו.
טעם וריח הם עניין שניתן להתווכח עליו; אין ספק שכאן לא ניתן להתווכח על הייחוד, הסטייל והפאר שממש לא מאפיינים מכוניות מהליגה הזו, אלא יותר כאלו שתג המחיר הבסיסי שלהן כולל לרוב עוד אפס אחד לפחות...