באודי החליטו להסיר את הכפפות, וכמו אותו מתאבק שלפתע רואה רק דם בעיניים, גם הגרמנים ככל הנראה ^חטפו ת'ג'ננה^ ובעטו הצידה את כל מה שנכלל תחת 'פוליטיקאלי קורקט' בייצור מכוניות; צריכת דלק? מנועים שפויים? פליטת CO2? יאללה, יאללה; זה חשוב, אבל עזבו אתכם עכשיו מהשטויות ושמישהו יחזיק אותנו...
מסתבר שכנראה לא משנה מהן המגמות, הכיוונים ואפיקי הפיתוח העתידיים הנכונים – כשמדובר ב^למי יש יותר גדול^ האמוציות משתלטות על ההיגיון. באודי מתכננים ארסנל טילים בלתי קונבנציונליים כזה שרבים כבר ממלמלים משפטים סתומים אודות ^מלחה^ע נוספת ששוב מארגנים לנו הגרמנים^...
ואנחנו מדברים כמובן על הליגה העליונה ביותר של לימוזינות הביצועים, ליגה שעדיין - יחסית - כוללת מעט חברות. דווקא בשל הצפיפות שם למעלה, כנראה שחם שם מאוד...
תמונת המצב, מבחינת אודי, בהחלט ^מדאיגה^; מרצדס: לשתי המפלצות שלהם קוראים S63 AMG ו-S65 AMG. לראשונה V8 בנפח 6.2 ליטר עם 525 כוח-סוס, מעמידה ל-100 קמ^ש דרושות 4.6 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ^ש. לשנייה גנרטור V12 בנפח 6.0 ליטר, צמד מגדשי טורבו וסך של 612 סוסים. 0-100 תוך 4.4 שניות ומהירות מרבית המוגבלת גם כאן ל-250 קמ^ש. בב.מ.וו סדרה 7 מכוילת אולי פחות לביצועים אבל גם ספינת הדגל שלה – הב.מ.וו 760i – לא ממש פראיירית. עם מנוע ה- V12 6.0 ליטר היא מתהדרת ב-445 כוח-סוס שמספיקים ל-5.5 שניות מ-0-100 ולמהירות מרבית (מוגבלת) של 250 קמ^ש. האחות הקטנה יותר – ה-M5 – אולי אינה מתחרה ישירה ב-S8 מבחינת הגודל, אך עדיין מדובר בלימוזינה, מאוד (מאוד) מהירה וחזקה רצח: מנוע ה-V10 בנפח 5.2 ליטר המופלא שלה (507 כוח-סוס) מעניק לסלון הספורטיבית ביצועים הופכי מעיים דוגמת האצה מעמידה ל-100 תוך 4.7 שניות ומהירות (נכון, מוגבלת מחשב) מרבית של 250 קמ^ש.
אודי, עם ה-S8 הנוכחית, אמנם אינה קוטלת קנים עם ה-V10 בנפח 5.2 ליטר שלה, על 450 סוסיו (0-100 תוך 5.1 ש', 250 קמ^ש) אבל היא בהחלט אינה ^בוס כל הבוסים^ מבין לימוזינות הפאר-ביצועים הגרמניות (או בכלל). לא נעים.
באודי כבר הודו בחצי פה שככל הנראה כבר בשנה הבאה תתוסף גרסה מחוזקת ל-
R8 החדשה שתצויד במנוע ה-5.2 ל', V10 כפול-המגדשים של ה-
RS6 – כרגע המנוע החזק בארסנל של אאודי. זאת אומרת, לצד מנוע ה-V8 ה^בסיסי^ של ה-R8 (ה-V8 בנפח 4.2 ליטר עם 420 כוח-סוס) – ו
אולי גם V12 דיזל עם 500 כוח-סוס עתידי – מתוכננת גרסה עם מנוע ה-RS6, קרי: עם (לפחות) 580 כוח-סוס. ה-R8 V10 (שם זמני) תושק במהלך בשנה הבאה ותציע ביצועים מליגת העל: פחות מ-4.0 שניות מ-0-100 ומהירות מרבית שתוגבל אלקטרונית ל-320 קמ^ש.
ועכשיו אנו מגיעים לסיבה לשמה התכנסנו כאן: RS8. כן, כנראה שבאמצע 2009 תושק גרסה של ה-S8 עם מנוע ה-V10 בנפח 5.2 ליטר כפול-מגדשים, שיציע – כאמור – לפחות 580 כוח-סוס, וייתכן שאף מעבר לכך. מסתבר שאחת הבעיות בהתקנת מנוע זה (עם צמד מגדשים, כאמור) בחזית ה-S8 דרש לא רק התאמות שונות אלא גם התברר כבעייתי בסעיף צינון יעיל של המגדשים. עתה, לפי מקורות באודי, ^בעיית הקירור נפתרה^. לא ברור עדיין האם ה-RS8 העתידית כבר תהיה גרסה של ה-S8 הבאה, או שתתבסס על הדור הנוכחי שהושק ב-2005. על כל פנים, מה שנראה בהחלט סביר כרגע הוא שמלחמת העולמות רק החלה, ולנו נותר להביט מהצד ולחכך ידיים בהנאה. לפחות זה בחינם.