האירוע המסכם של ליגת MDC התקיים בשישי וסיפק תצוגות נהיגה מרהיבות והרבה מתח ואקשן. אתגר הנהיגה של מסלולים לשנת 2006 כלל שישה אירועים מאורגנים היטב ואיפשר לחובבי רכב רבים ליהנות מצפייה (ובעיקר השתתפות) בתחרויות ג'ימקאנה ומופעי שליטה ברכב.
את עיקר האירוע הכילה, כרגיל, תחרות הג'ימקאנה מרובת המשתתפים. כבכל העונה, נהגי שלוש קטגוריות התייצבו על קו הזינוק, כאשר חלקם מתוחים ונרגשים לא רק עקב המעמד, אלא גם בזכות הליגה כולה. מדובר כמובן באלו שהיה להם סיכוי להתמקם על הפודיום במעמד ^אלוף הקטגוריה^. רק אדם אחד לא היה מתוח כמעט בכלל – ג'רמי קרונין, שועל ג'ימקאנות ותיק, ידע כי גם ללא זכייה בנקודות באירוע זה הוא עתיד להיות אלוף הקטגוריה בסופו של יום. יתר על כן – היחיד שיכל לנשלו מתואר ^אלוף הליגה^ (בו זוכה הנהג בעל הניקוד הרב ביותר מכל הקטגוריות) הוא ערן גומר מהקטגוריה הבכירה, שניצב 8 נקודות מאחוריו בתחילת האירוע. כך שערן היה זקוק לניצחון בקטגוריה שלו בשביל לעקוף את ג'רמי, וזאת רק אם ג'רמי לא יגיע לגמר. אז ג'רמי עשה את מה שהוא וה-106 ראלי שלו יודעים לעשות, וסיים את מקצי הדירוג במקום הרביעי. את מקצה הגמר הוא לקח כנראה קצת יותר מדי באיזי, כיוון שהוא סיים רביעי גם בו, וזאת רק בזכות ליאור בכר, שפסל עם ה-106 שלו במקצה הגמר וסיים חמישי. אחיו הצעיר של ג'רמי, גידי קרונין, סיים שלישי בגמר עם הרכב של אחיו. עשירית שנייה לפניו התמקם מישל גדז' עם סיטרואן AX ספורט ואת המקום הראשון תפס עומר גלברט, שהצליח בזכות זאת להתברג למקום השלישי הכללי בקטגוריה. את המקום השני תפס ליאור בכר, שהתמיד ועלה לגמר בכל אירוע לאורך השנה, והמקום הראשון היה שמור כאמור לג'רמי, שזכה יחד איתו גם באליפות הליגה כולה.
בקטגוריה השנייה היו העניינים מסובכים קצת יותר. לזינוק התייצבו כל המתחרים המוכרים מלבד אחד – רוני שטרן שלנו. הוא הודיע מראש שיאחר ואף נתן תירוץ עלוב למדי – מבחן באוניברסיטה. אמיר בקשי בהונדה S2000 ניצח בקלות במקצי הדירוג ועלה לגמר כפייבוריט. בגמר הוא שיפר בעשירית שנייה והבטיח לעצמו את הניצחון. הקרב נפתח על שאר המקומות, כאשר שטרן הצליח בסופו של דבר להתברג לגמר ובכדי לא לפגוע במתחריו סוכם כי כל השישה יעלו. בסופו של דבר הוא סיים שני, גל אופיר שלישי, יוני פנרי רביעי ושני מובילי הקטגוריה, ניר מי-פז ודן אמודי, פסלו במקצה הגמר והסתפקו במקום החמישי המשותף ובשתי נקודות בלבד. התוצאה הייתה מהפך דרמטי בטבלת הליגה, בו ירד מי-פז למקום השני הכללי, אמודי ירד למקום הרביעי, בקשי עלה למקום השלישי הכללי ושטרן הצליח באופן בלתי מוסבר להתמקם ראשון.
במאבק על ראשות הקטגוריה העליונה כל שהיה ערן גומר צריך בכדי לזכות הוא לעלות לגמר. הוא לא רק עשה זאת, אלא גם סיים ראשון בפעם הראשונה (בכל ארבעת האירועים הקודמים הוא סיים שני). שני סיים אורן בנבנישתי, שלישי שי אלבינצר (כולל פסילה אחת), רביעי ג'ון צ'יקו שפסל גם הוא, ואחרון גיא אמודי שפסל פעמיים. הוא זכה אמנם רק בשתי נקודות באירוע זה, אך בסיכום הכללי סיים שני אחרי ערן. שי אלבינצר באימפרזה טורבו יכל למפלצות ה-EVO וסגר את הפודיום באליפות הקטגוריה.
בין המקצים הופיעו מועדון Fuel Slut במפגן הומוריסטי המלווה בתצוגת דריפטים, וכן נערכה תחרות המכונית הנחשקת של האירוע. מסלולים מעוניינים להודות לכל הספונסרים שליוו את העונה: יבואנית סיאט, רשת מוסכי הילוך שישי, חברת השיפורים ספוילד, פיטסטופ, אירוקה, Excellnet, לדיקו יבואני Bosch, רדיו מילאנו, רד-בול, יורוספורט וכללית סמייל.
לסיום, חברת מסלולים משנה מיקום – המתחם באשדוד נסגר והחברה עוברת באופן זמני לראש העין, לאחר תקופה שם תעבור החברה למתחם חדש וגדול מבעבר. פרטים נוספים יופיעו
באתר החברה
עד 1600 סמ^ק:
טבלת תוצאות MDC 6
עומר גלברט – 106 ראלי – 54.47
מישל גדז' – AX ספורט – 54.59
גידי קרונין – 106 ראלי – 54.68
ג'רמי קרונין – 106 ראלי – 56.28
ליאור בכר – 106 ראלי – 58.19 (+)
אליפות הליגה
ג'רמי קרונין – 46 נקודות
ליאור בכר – 32 נקודות
עומר גלברט – 26 נקודות
עד 2000 סמ^ק:
טבלת תוצאות MDC 6
אמיר בקשי – אס2000 – 52.75
רוני שטרן – קליאו ספורט – 55.00
גל אופיר – 306 אקס.אס.איי – 55.38
יוני פנרי – מיאטה – 55.81
ניר מי פז – קליאו ספורט – 57.57 (+)
דן אמודי – מיאטה – 58.88 (+)
אליפות הליגה
רוני שטרן – 30 נקודות
ניר מי פז – 28 נקודות
אמיר בקשי – 24 נקודות
2000 סמ^ק ומעלה או טורבו:
טבלת תוצאות MDC 6
ערן גומר – מיצובישי איוו – 50.31
אורן בנבנישתי – מיצובישי איוו – 54.00
שי אלבינצר – אימפרזה אס.טי.איי – 54.94 (+)
ג'ון צ'יקו – ניסאן אס.איקס200 – 55.69 (+)
גיא אמודי – מיצובישי איוו – 57.06 (++)
אליפות הליגה
ערן גומר – 44 נקודות
גיא אמודי – 26 נקודות
אורן בנבנישתי – 24 נקודות
(+) מייצג פסילה