אלפי צופים גדשו ביום שישי את מתחם ^מסלולים^ באשדוד בכדי לחזות במגוון האירועים המוטוריים שתוכננו לכבוד חגיגות 4 השנים לאשכול הפורומים המוטוריים הוותיק –
Carsforum. הפורום מונה כ-18000 חברים, שחלק נכבד מהם, כאמור, הגיע גם לחגיגות יום ההולדת.
הפורום מורכב מחובבי מוטוריקה מסוגים רבים ולצורך גיבוש קהילה כה גדולה נדרש אירוע מגוון ככל האפשר, וכך הוחלט על תצוגות ומופעים רבים ככל שניתן לדחוס בכ-5 שעות של אירוע. חובבי ספורט מוטורי הגיעו לאירוע בכדי לראות את תחרות הג'ימקאנה ותצוגת הדריפטינג, חובבי מערכות שמע בכדי לראות את תחרות האודיו וחובבי רכבי אספנות בכדי לראות את תצוגת מועדון החמש המכובדת ואת הג'ימקאנה שבה השתתפו מספר רב של רכבי אספנות מכל הסוגים.
היום התחיל בקטגוריה הנמוכה של הג'ימקאנה, בה התחרו מגוון רב של מכוניות ספורטיביות בעלות הנעה קדמית או הנעה אחורית והספק נמוך. המנצח בקטגוריה זו היה עומר ניר הוד בפיז'ו 106 ראלי, עם זמן של 53:00 שניות במקצה הגמר, כשלאחריו דן אמודי במאזדה מיאטה חדשה עם 53:28 שניות. שלישי הגיע שרון קוזמה בפיז'ו 205 MI16 ותוצאה של 54:22 שניות. מיד בסיום הקטגוריה החלה תחרות ההנעה הכפולה והאחורית החזקה. כאן התחרו מכוניות מדגם מיצובישי איוו, סובארו אימפרזה STI וניסאן SX200, כולן בכמויות שרק לרגע קט אפשר לשכוח עד כמה הן מחזה נדיר בארץ. בקטגוריה זו ניצח אלי אבוחצירא שלנו, עם מיצובישי איוו 8 בתוצאה של 50:50 שניות בגמר (ו-49:40 במקצה הקודם שלו – תוצאת השיא של היום). שני הגיע ערן גומר במיצובישי איוו 9 ו-51:38 שניות, ושלישי ג'ון צ'יקו עם ניסאן SX200 ו-51:56 שניות. כל הזוכים קיבלו פרסים מתנת מגזין אוטו, מסלולים וחברת פיטסטופ.
מקצה אלוף האלופים שנערך לאחר מכן הציב את שלושת המקומות הראשונים מהקטגוריה הראשונה ושני הראשונים מהקטגוריה השנייה על קו הזינוק בסיטרואן C2 VTS החדשה של חברת לובינסקי. לאחר חמשת המקצים יצא שרון קוזמה עם הזמן הטוב ביותר וקיבל את הגביע. כמה דקות לאחר מכן הגדרות כמעט קרסו ממבול האנשים שהגיע לצפות בתצוגת דריפטינג מדהימה, בה ארבעה אמיצים העלו את מכוניותיהם למסלול למספר דקות של החלקות ארוכות. אלי אבוחצירא נהג במיאטה החדשה שתרם לו דן אמודי, ג'ון צ'יקו העלה את הניסאן SX200 שלו לתצוגה נפלאה של החלקות, בני הרניק ליהטט בב.מ.וו 328 שלו (כשהוא מוציא יד ומנופף לקהל) ודני פיסטינר עלה גם הוא עם SX200. לאחר כל ההחלקות קבע הקהל על פי מחיאות כפיים את הזוכה בפרס ה-King of the Drift מטעם פיטסטופ – בני עם ה-328.
בסיום הדריפטינג הוחזר מסלול הג'ימקאנה ולתשואות הקהל עלו בזה אחר זה רכבי אספנות משופצים, חלקם מהר וחלקם לאט, אבל כולם מדהימים לצפייה. הקהל והמארגנים נפעמו לצפות במכוניות שלעומתן מיצובישי איוו היא מכונית שכיחה ביותר בארץ, כשהן נוסעות על מסלול ג'ימקאנה וחיוך גדול מרוח על פניו של הנהג. לאחר שירדו מכוניות האספנות (שתצוגה יפיפייה שלהן מוקמה לצד מסלול הג'ימקאנה לאורך כל האירוע), עלו נציגי מועדון Fuel Slut לתצוגת העלאת עשן ממכוניות השרירים האמריקאיות שלהם.
מנהלי Carsforum מעוניינים להודות לכל מי שתרם ועזר לקיום האירוע: למתנדבים, ללובינסקי יבואנית סיטרואן, פיטסטופ, אוטופרט, ספוילד, מגזין אוטו, וכמובן לחברת מסלולים שתרמה את המגרש ועזרה רבות במהלך האירוע.