איציק וייץ, המנכ"ל החדש של בני משה קרסו, הגיע לשם אחרי שנים ארוכות כמנכ"ל חברת השכרת הרכב והליסינג "אוויס". לכן, היה צפוי שוייץ יישם את הידע שלו, וינסה להגדיל את מכירות הרכב מחברות ניסן ורנו לחברות הליסינג, או לחילופין יפעל במרץ להקמת חברת ליסינג עצמאית של בית קרסו. אבל וייץ הפתיע. בתגובה לירידת נתח השוק של רנו וניסן בחברות הליסינג, שהביאה לירידה במכירות בשנה החולפת, השיקה קבוצת קרסו שבניהולו תוכנית חדשה לגמרי למכירה בתשלומים של מכוניות לרוכש הפרטי דווקא. "בישראל רוכש השוק הפרטי רק 45% מכלל המכירות השנתיות – לעומת 70% המקובלים בעולם" הסביר וייץ את התמקדותו דווקא בשוק זה.
לפי התוכנית, שתיושם לגבי המכוניות היותר פופולאריות של החברה, ימכור הלקוח את מכוניתו המשומשת לטרייד אין של קרסו במחיר מחירון. מחיר זה ייזקף לצורך רכישת המכונית החדשה, כשיתרת התשלום תשולם ב-36 תשלומים שווים וקבועים ללא ריבית או הצמדה (בשלב הראשון של היישום, ובריבית פריים ללא תוספת בעתיד). בתום שלושת השנים, ימסור הלקוח את מכוניתו לטרייד אין ובמידה והיא שמורה כהלכה, יוכל לנהוג במכונית חדשה הביתה – ללא תוספת כסף מזומן אלא פשוט ימשיך לשלם 36 תשלומים חודשיים נוספים. נקודה מעניינת היא שמחיר התשלומים עבור המכונית החדשה, יהיה צמוד אך ורק לשינוי במחיר המכונית, בלי תלות במחיר המחירון של המכונית בעוד שלוש שנים. הלקוח רשאי לצאת מהתוכנית בכל רגע נתון תוך השלמת חובו הנומינאלי לקרסו (החברה הציעה בעבר מבצע דומה, שהיה מוגבל לדגם
האלמרה של ניסן בלבד).
התוכנית בנויה על פי מחיר קבוע לכולם עבור דגם מכונית מסויימת, כך שמחיר הטרייד אין הראשוני חייב להיות קבוע. במידה ומחיר הרכב המשומש נמוך מהמחיר שנקבע עבורו בתוכנית, ישלם הלקוח את ההפרש במזומן. במידה והוא גבוה יותר, יזוכה הלקוח על מספר תשלומים לפי הערך העודף.
"השיטה מעניקה ללקוח רשת בטחון בפני ירידת מחיר הרכב המשומש (עם הורדת מס הקנייה), אינה מעיקה על מסגרת האשראי הבנקאי של הרוכש ומאפשרת החלפה נוחה יותר של מכונית כל שלוש שנים. הלקוח אינו מתחייב לדבר, אנחנו מתחייבים לספק לו מכונית חדשה גם בעתיד בתנאים קבועים מראש" ציין וייץ והוסיף שהוא מקווה לראות את קרסו כבחירה המועדפת על הצרכן הפרטי. על מנת שזה יקרה, מוסיפה קבוצת קרסו הטבות למצטרפים: הנחה על ביטוח הרכב, הנחה במוסכי החברה, לקיחת הרכב לטסט שנתי ללא תשלום, שירותי MR. BIG של איתוראן חינם, הנחה על מחיר הדלק בתחנות דור אלון ועוד.
את השקת התוכנית מלווה מסע פרסום מעניין מבית ענבר/מרחב/שקד, שמציג מודעות הנראות כמודעות לבושם חדש יחד עם הסיסמא "ניחוח חדש מרנו וניסאן: אוטו חדש כל 3 שנים".
וייץ ולצידו מנהל השיווק אילן טל, מצפים למכירה חודשית של מאות מכוניות בשיטה הזו.