כבר ביום הראשון פתח לואב פער משמעותי על כל יריביו בראלי גרמניה, המורכב רובו ככולו משטחי אספלט מסוגים שונים. הוא שמר על פער זה לאורך כל הראלי שהסתיים אתמול. זהו ניצחונו השמיני של לואב העונה ובכך הוא שובר את שיאו
מראלי ארגנטינה. לא מפתיע לגלות אותו בראש הטבלה, שכן הוא ניצח בכל שלושת הפעמים הקודמות בהם התחרה בראלי גרמניה במסגרת אליפות העולם. מי שכן הפתיע הוא פרנסואה דובאל, אשר מסיים כאן במקום השני למרות שהציג יכולת נמוכה יחסית לאורך העונה, עד כי הוחלף בקרלוס סיינז למשך מרוץ
טורקיה וראלי
אקרופוליס ביוון. בשני המרוצים שהתקיימו מאז חזרתו למדי סיטרואן הוא הציג התקדמות מסוימת וסיים במקומות השביעי והשמיני, אך הפעם הוא שמר על רווח קבוע בן כחצי דקה מלואב וסיים במקום השני והמאוד מכובד בשבילו, כדקה וחצי לפני הנהג מספר אחד של פיז'ו – מרקוס גרונהולם. הפיני לא הצליח לשחזר את ניצחונו מתחילת החודש (
בראלי פינלנד הביתי בשבילו), והודה כבר בתחילת הראלי שהוא אינו מנסה להשתוות לקצב של יריביו בקסארות. את האשם הוא הטיל רשמית על צמיגי הפירלי שלו, אשר אינם מותאמים לאספלט היטב כפי שמותאמים צמיגי המישלין של סיטרואן. גרונהולם אמר במהלך היום השני כי הוא מתחרה בראלי משל עצמו, וכשנשאל כיצד הוא מתקדם, אמר כי בינתיים הוא מנצח... הוא שמר על מרווח נאה מבן קבוצתו מרטין שסיים במקום הרביעי. עם זאת, הישגיהם של גרונהולם ומרטין בראלי זה לא הספיקו בכדי להשאיר את פיז'ו בראש טבלת היצרנים. רק נקודת יתרון אחת הייתה לקבוצת פיז'ו על סיטרואן לפני ראלי גרמניה, אך לאחר 18 הנקודות של לואב ודובאל בראלי זה מובילה סיטרואן את הטבלה בהפרש של 6 נקודות.
בהמשך טבלת התוצאות נמצא ג'יג'י גאלי ממיצובישי, שניצל גל של פרישות ותקלות של נהגים מנוסים ממנו והסתנן לרשימה. טוני גרדמייסטר, הנהג הראשי של פורד, שקיבל עד כה נקודות בכל מרוץ מתחילת העונה, איבד זמן רב בעקבות תקלות חשמל ולא הצליח לקבל נקודות בראלי זה. למזלה של קבוצת פורד נמצא נהגה רומן קרסטה במקום השישי, ו-3 הנקודות שהשיג מהוות הקלה אדירה עבור הקבוצה. לפורד היה חשוב מאוד לקבל נקודות בראלי זה, מכיוון שהיא שומרת על מאזן של קבלת נקודות בכל אירוע ראלי החל מראלי פתיחת עונת 2002 במונטה קרלו (!). במקום השביעי והשמיני נמצאים נהגי סובארו סולברג וסרזן, שחוו מגוון של תקלות וכמעט תאונות וכך נמנעה הצטיינותם בראלי זה.
ונחזור ללואב. הצרפתי אמר בסוף הראלי כי היה זה הראלי הקל ביותר בשבילו עד כה. הוא נמצא כעת בהפרש של 32 נקודות מיריבו היחיד בעונה זו, ועליו יהיה לסיים את ראלי בריטניה (16-18 בספטמבר) בהפרש של 8 נקודות מגרונהולם בשביל לסגור לעצמו אליפות שנייה ברציפות. משמעות הדבר היא, כי רבים הסיכויים שנזכה להכתירו עוד לפני תום העונה.
דירוג ראלי גרמניה:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 3:27:13.2 (10 נק')
2. פרנסואה דובאל (סיטרואן) – 3:27:50.6 (8 נק')
3. מרקוס גרונהולם (פיז'ו) – 3:29:18.0 (6 נק')
4. מרקו מרטין (פיז'ו) – 3:31:22.6 (5 נק')
5. ג'יג'י גאלי (מיצובישי) – 3:32:16.8 (4 נק')
6. רומן קרסטה (פורד) – 3:32:25.5 (3 נק')
7. פטר סולברג (סובארו) – 3:35:01.3 (2 נק')
8. סטפן סרזן (סובארו) – 3:35:47.3 (1 נק')
דירוג נהגים לאחר המרוץ האחד-עשר:
1. סבסטיאן לואב - 93 נק'
2. מרקוס גרונהולם - 61 נק'
3. פטר סולברג - 55 נק'
4. מרקו מרטין - 53 נק'
5. טוני גרדמייסטר - 47 נק'
דירוג יצרנים לאחר המרוץ האחד-עשר:
1. סיטרואן - 123 נק'
2. פיז'ו - 117 נק'
3. פורד - 72 נק'
4. סובארו - 61 נק'
5. מיצובישי - 47 נק'
6. סקודה – 8 נק'