את מה שמכינה לנו ב.מ.וו לקראת 2006 אפשר לכנות בפשטות – הפצצה. אין כאן הכרזה על רכב חדש לגמרי, לפחות לא
עד הצגת ה-V המתוכנן, אבל מגוון גרסאות המנועים גדל לאורך כמעט כל קשת הדגמים.
זה מתחיל ב-130i, גרסת ה-3.0 ליטר של סדרה 1, לה 265 כ^ס המאיצים אותה מעמידה ל-100 קמ^ש ב-6.2 שניות ועד ל-250 קמ^ש מוגבלים אלקטרונית. מחירה באירופה יהיה כ-42,000 יורו. חבילת אבזור חיצונית ופנימית הנושאת את התג M תסופק לרוכשים הרוצים מראה ספורטיבי יותר, חבילה זו מציעה גם כיול משופר למתלים, מושבים ספורטיביים וגלגל הגה עם תווית M, אך עדיין איננה זו גרסת M1 אמיתית.
סדרה 3 תקבל שתי גרסאות כניסה, הבנזין היא 318i, לה 130 כ^ס ו-18.3 קג^מ. היא מאיצה ל-100 קמ^ש ב-10 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 208 קמ^ש. מחירה 33,200 יורו. גרסת הדיזל נקראת 318d ולה מנוע בעל 122 כ^ס ו-28.5 קג^מ. התאוצה ל-100 קמ^ש אורכת 10.6 שניות והמהירות המרבית היא 206 קמ^ש. המחיר – 38,400 יורו. בנוסף תצטרף למבחר גרסת העל של הדיזל – 330d. הנתונים הם 231 כ^ס ו-51 קג^מ, אפס למאה ב-6.7 שניות ו-250 קמ^ש מוגבלים. גם סדרה 3 תקבל אופציה לחבילת ה-M ובנוסף יימכרו חלק מהדגמים בגרסת הנעה כפולה xDrive.
סדרה 5 מתחדשת בשני דגמי בנזין חזקים, שמשמעותם הורדת ה-545i מההיצע. הראשון הוא 540i בעל 306 כ^ס ו-39.8 קג^מ מ-V8 בנפח 4.0 ליטר. אפס למאה? 6.2 שניות בלבד. מחיר? 67,200 יורו. הדגם השני הוא 550i, לו 367 כ^ס ו-50 קג^מ מ-V8 בנפח 4.8 ליטר. כאן ההאצה למאה קמ^ש אורכת 5.5 שניות בלבד והמחיר תופח ל- 82,200 יורו.
מנוע הדיזל ב-530d מקבל גם הוא תוספת כוח ח-231 כ^ס (מ-218) כמו בסדרה 3. עם מנוע זה מוצעת ה-5 גם בגרסת הנעה כפולה 530xd. גרסה זו מאיצה למאה ב-6.8 שניות בלבד ועלותה 63,000 יורו. גרסת ההנעה האחורית תעלה 59,000 יורו בלבד. להיצע הדיזל תצטרף גם גרסת כניסה – 520d, לה 163 כ^ס והיא מאיצה למאה קמ^ש ב-8.6 שניות ומהירותה המרבית היא 223 קמ^ש. מחירה עדיין לא נקבע. מגוון דגמי סדרה 5 יקבלו גם תוספות אבזור לשנת המודל 2006.
סדרה 6 תקבל גם היא את מנוע ה-4.8 ל' בגרסת 650i שתעלה 104,500 יורו. הקבריולה תעלה 115,800יורו. גם כאן יופסק שיווקה של ה-645i.
סדרה 7 שעברה לא מזמן מתיחת פנים, תקבל שני שינויים מינוריים יחסית: ה-730d תקבל גרסת בסיס גלגלים ארוך שתעלה 93,500 יורו, וה-745d תקבל תוספת הספק של 30 כ^ס ל-330, ותוספת מומנט של 5 קג^מ ל-76.5. היא תאיץ ל-100 קמ^ש ב-6.6 שניות בלבד.
לסיום, רכב הפנאי X3 מקבל גרסת כניסה בדמות מנוע ה-2.0 ליטר בנזין (150 כ^ס, 20.4 קג^מ, 11.5 שניות למאה, 198 קמ^ש, 44,500 יורו). גרסת הדיזל 3.0 ליטר מקבלת תוספת הספק ל-218 (מ-204) ותוספת מומנט ל-51 קג^מ (מ-41.8). מחירה עולה לכ-60,000 יורו. ה-X3 מקבל גם אופציה לחבילת ספורט עיצובית בעיקרה.