מיצובישי בריטניה פיתחה בשיתוף מספר סדנאות מרוצים מקומיות את ה-FQ 400, שלטענתם היא הסדאן המהירה ביותר בעולם. ועם 3.5 שניות מאפס למאה, נראה לנו שיש בסיס לטענתם. רק כדי להכניס דברים לפרופורציה, נתון זה מהיר ב-0.2 שניה מפגאני זונדה, ב-0.4 שניות מפורשה קאררה GT, ואם אתם מתעקשים על ארבעה מקומות ישיבה, אז הדבר הקרוב ביותר הוא ה-M5 החדשה, עם 4.7 שניות למאה... הבסיס ל-FQ400 היא ה-FQ320 שאף היא לא בדיוק קוטלת קנים. על השיפורים שהופכים ^סתם^ איוו 8 ל-FQ320, מוסיפה ה-FQ400 מגדש גארט בבניה מיוחדת, סעפת פליטה חדשה ואגזוז תואם, בוכנות קלות יותר ומחוזקות, מצתים מאירידיום, משאבת דלק בלחץ גבוה ומזרקים עם נפח מוגדל וניהול מנוע מתקדם במיוחד מבית MOTEC. כל הרשימה הארוכה הזו מאפשרת להוציא 405 (!) כ^ס ממנוע ה-2.0 של האיוו, וזה רבותי,יותר ממכוניות המפעל ב-WRC! על מנת להתמודד עם תוספת הכוח ה-FQ400 מצוידת במצמד מחוזק, בולמי זעזועים משופרים מבית בילשטיין, בלמים בקוטר 343 מ^מ עם קליפרים משושי בוכנות ורפידות בלימה ספורטיביות במיוחד מבית FERODO. מערכת ההנעה הכפולה והמתוחכמת המוכרת מכל דגמי סדרת ה-EVO נשארה ללא שינוי. מבחוץ זוכה ה-FQ400 לחישוקיים ייחודים, ספויילר קדמי עשוי סיבי פחם, מראות צד צרות וסנפירי סיבי פחם מעל השמשה האחורית לשיפור האווירודינמיות ומניעת מערבולות שיפגעו באחיזת הכביש במהירות גבוהה. השורה התחתונה היא הביצועים, ומדובר, כאמור, על זינוק ל-100 בכ-3.5 שניות ומהירות מרבית של 280 קמ^ש. ביחס למכוניות אחרות ברמת הביצועים הזו, המחיר המבוקש – 47 אלף פאונד (כמעט 400,000 ₪, בבריטניה) – נראה כמעט מגוחך, מה גם שהמחיר כבר כולל קורס נהיגה מתקדמת. מה שנחמד הוא, שבניגוד למקובל בגרסאות ביצועים קיצוניות, ה-FQ (שהם ראשי תיבות של, סליחה על הביטוי – Fucking Quick) מקבלת אחריות יצרן רשמית לשלוש שנים או 36 אלף מייל. מפתה ? אז כדאי שתזדרזו, סה^כ ייוצרו 100 יחידות, כולן כמובן מיועדות לבריטניה.