בראש השנה נערך ראלי ^באחה מיצובישי ישראל^ מארגונו של נועם הימן, כחלק מליגת ראלי-רייד. הראלי השנה היה בתבנית אירועים דומים בחו^ל – פרולוג שתוצאותיו קובעות את סדר הזינוק ביום הראשון, ומסלול ארוך וקשה, המחולק לשני מקטעים (או בשמם המקובל – סטייג'ים) למחרת.
התכנון היה מבטיח – מסלול ארוך וקשה לאורך בקעת הירדן, הנגב והשפלה הדרומית, אבל שיקולי ביטחון אילצו את נועם לשנות את המסלול ימים ספורים לפני הזינוק. הזינוק ותחילת המסלול היו עדיין בצפון הבקעה, כאשר משם מעריב למרגלות הגלבוע, נכנס לרמות-מנשה, מדרים לאורך שביל המוביל עד לכפ^ס (שם הסתיים הסטייג' הראשון והמשתתפים קיבלו זמן לתדלק ולתקן את כל הרכב), המשיך לאזור לטרון ומשם הדרים עד למעבר לתל צפית, כמעט עד לקרית גת, לפני שהחל לחזור צפונה עד לסיום במתחם כלמוביל (יבואנית מיצובישי) בראש העין. אבל גם המסלול הזה לא הושלם בסופו של דבר בגלל תכנון לקוי של הציר - זה עבר דרך יער בן-שמן, שהיה עמוס במטיילים שלא העריכו את תחיית הספורט המוטורי דווקא ליד הילדים והמנגלים שלהם. המשטרה הוזעקה למקום והדברים התחילו להתדרדר, מה שהביא את נועם לקבל החלטה מהירה (ונכונה לדעתנו) לחדול את האירוע מידית. לאחר התלבטויות רבות הוחלט כי תוצאות הראלי יקבעו בהתאם לתוצאות בסוף הסטייג' הראשון (שאורכו כ-230 ק^מ מתוך ה-400).
אבל למרות הבעיות, היה אירוע קשה, מלהיב ומלא תהפוכות. המסלול כלל קשיי ניווט בשילוב עם צירים קשים ו^שוברים^ שחבטו במתחרים וכרכרותיהם ללא רחם, מביאים למגפת נקרים חסרת תקדים. הראשון לצאת ממבוך הבקעה (שם סבלו כל המתחרים מבעיות ניווט) היה עידו כהן, בפאג'רו שזכה לצביעה חדשה, אך בהמשך יסבול מתקלה במצמד שתאלץ אותו לפרוש, כשאיתו פורש גם אחיו, שהשתתף עם הזיבאר של עידו על תקן רכב סיוע. עוד בתקלות – ה-T2 של משפחת סגל סבל מסתימת דלק שמחקה כל סיכוי למקום על הפודיום, שי שמעוני סבל מתקלה במתלה האחורי ימני (אחרי שהאחורי שמאלי השבית אותם בספרד) וגם האחרים לא ליקקו דבש, אפילו הצוות המנצח בקטגוריה A– הסופה של אספיר (שהופיעה עטורת מדבקות ספונסרים – אספיר, אליאנס, ב.יאנוביץ', איל ארועים ופוינטר הם רק הגדולים מבינם – בהחלט מובן ומוצדק ע^י התוצאות של החברה האלו) – סבלו מתקלות בתחילת היום, אבל בנהיגה וניווט על סף השלמות הצליחו לסגור את הפער על המובילים עד סוף הסטייג' הראשון. מיד מאחריהם הגיע צוות ה^עיט^ של אספיר, משלים יום מוצלח במיוחד לקבוצת אספיר. את הפודיום השלים איציק בריל, הפאג'רו שלו עדיין נושא את צלקות ההתהפכות בספרד. איציק עבר חלק מהמסלול לבדו, נוהג ומנווט בעצמו, אחרי שהנווט שלו חש ברע ונאלץ לפרוש.
בקטגוריה B היה הקרב, שוב, בין אלון אסולין בטרקאן של אוטווויק לבין איציק מיני ב-D-MAX, כשהפעם הייתה ידו של אלון על העליונה. את המדרגה השלישית אכלס חבר נוסף בצוות אוטווויק – עופר קוקוס בפאג'רו קצר מדור קודם. את היום המוצלח של קבוצת אוטווויק השלים איציק אסולין במגנום בנזין, עם מקום ראשון בקטגורית הטנדרים. כשאחריו המגנום של מוסך רמות ואת פודיום הטנדרים משלים צוות ^סקיילוק^ ב-D-MAX.
חדשה נוספת באירוע היה חלוקת קטגורית הבאגים (שמזה זמן כללה את כל רכבי ה-2x4) לקטגוריה ^מקצועית^ ו-^סטנדרטית^. לשאלה איך מבדילים בין באגי מקצועי לשאינו כזה (הרי בשני המקרים אין ^סטנדרט^ כלשהו להשוות אליו) ענה נועם כי ברור היום לכולם מי המתחרים המקצועיים ומי לא בקטגוריה, לדעתנו, זה אולי המצב היום, אבל יש כאן חוסר בהירות שמזמין בעיות בעתיד. אבל ההפתעה המרעישה הייתה שלא ארז אברמוב ניצח את הקטגוריה, אלא מתחרה חדש, שחר שטלצר, בסונומה שבנה עידו כהן. לפני שאתם נגשים לחלון לבדוק אם השמיים נפלו, נספר רק כי ארז סבל מבעיה במערכת העברת הכח בבאגי שלו, מה שגרם לקריעת לא פחות משלוש(!) שרשראות הינע, וגרם לו לעיכוב משמעותי בזמן שצוות הסיוע שלו נסע למצוא שרשרת נוספת.
ואם תכנון המסלול לקה מעט, הרי אין ספק כי איכות הארגון המנהלתי השתפרה מאוד – הפרולוג, סימון המסלול והנ^צ, רמת הארגון של אזור הטיפולים בסוף הסטייג' ושל טקס הסיום – כולם עלו רמה, כולל אפילו קרטיבים ושתיה קרה שהמתינו למשתתפים בסוף היום הארוך.
נשאר רק להמתין עוד קצת לחוק הספורט המוטורי (האופטימיים מדברים על נובמבר – אמן!) ולקוות כי כאשר המארגנים יהיו פטורים מהשקעת אנרגיה לחמיקה בין הטיפות, הם יוכלו לנצל את הניסיון שנצבר בארגון אירועי ספורט מוטורי להפקת מרוץ ברמה בינלאומית, בלי ^אבל^ים ובלי ^כמעט^ים.
קטגוריה A
1.אהוד גיל, טל דביר ורוני שמע – סופה, קבוצת אספיר
2.ברק זוהר ויונתן לוינסון – עיט, קבוצת אספיר
3. איציק בריל ואייל קינן – פאג'רו קינג, קבוצת מיצובישי ישראל
קטגוריה B
1.אלון אסולין ואייל עובדיה – טרקאן, קבוצת אוטוויק
2.איציק מיני וגבי דן - D-MAX , קבוצת D-MAX
3.עופר קוקוס ואבישי בקר – פאג'רו, קבוצת אוטוויק
טנדרים
1.איציק אסולין ואלעד רחמים – מגנום בנזין, קבוצת אוטוויק
2.נעם למברג וגל זלצברג – מגנום, קבוצת מוסך רמות
3.קובי רוזמרין ושמעון עובדיה – D-MAX, קבוצת סקיילוק
באגי מקצועי
1.שחר שטלצר ורן גולומב – סונומה פרו-טראק, קבוצת עידו רייסינג
2. ארז אברמוב – באגי, קבוצת ^התרנגול המעופף^