טויוטה חשפה היום את מפרט דגמי 2005 של הלנד-קרוזר. עיקר השיפורים הם במערכת ההינע – מנוע הדיזל יספק 20% יותר מומנט (41.8 במקום 35 קג^מ) אם כי בטווח צר יותר (2,000 עד 2,600 סל^ד, לעומת 1,600 עד 3,200 סל^ד), אבל סביר מאוד שהמנוע החדש מספק יותר מומנט מהישן גם בשאר תחומי הסל^ד. ההספק המרבי עלה גם הוא, אבל באופן זניח – 3 כ^ס בלבד. אל המנוע החדש מצטרפות שתי תיבות הילוכים חדשות – ידנית בעלת שישה הילוכים ואוטומטית בעלת חמישה הילוכים. התוצאה היא שיפור של 1.6 שניות בזינוק למאה, שיארך מעתה רק 11.2 שניות עם התיבה האוטומטית (באופן מפתיע, נתון זה מהיר מנתוני הגרסה הידנית, שנדרשת לעוד 0.2 שניות כדי להגיע למאה). לא רק הביצועים, גם צריכת הדלק המוצהרת שופרה בכ-15% (לכ-11.5 ק^מ/ל', וגם כאן הנתון טוב במעט מנתוני התיבה הידנית, דבר לא אופייני), ממש הטוב מכל העולמות. מיוניון מוטורס, יבואני טויוטה לישראל, נמסר כי מפרט דגמי 2005 כבר נקבע בארץ, והוא לא ישונה במהלך שנת הדגם, מה שאומר שאנחנו נשאר עם המנוע הנוכחי ותיבה בעלת ארבעה הילוכים לפחות עד לשנת המודל הבאה.