חברי קבוצת IRT הישראלית נכשלו בנסיונם להשתתף במירוצי אליפות העולם היום במסלול מונזה. שלושת הרוכבים, אלי חן, סהר צביק וירון זלינגר, לא הצליחו לקבוע את זמני המינימום הנדרשים כדי להשתתף במירוץ עצמו. קבוצת IRT HONDA ISRAEL מתחרה באליפות הסופרספורט העולמית – אליפות אספלט פופולרית ויוקרתית, בה מתחרים אופנועי 600 סמ^ק (או 750 סמ^ק שני צילינדרים) המבוססים על אופנועים סדרתיים. זו השנה הראשונה שקבוצה ישראלית מתחרה בסבב העולמי, הישג ראוי לציון לכשעצמו על רקע אי חוקיות הספורט המוטורי בארץ, הקושי בהשגת מימון והמכשולים בהכנה ראויה לתחרויות (כדי להתאמן, נאלצים הרוכבים לנדוד עד ליוון!). אלא שמתחילת העונה למדו רוכבי הקבוצה על בשרם כי הרמה באליפות העולמית גבוהה ביותר - גבוהה מדי בשלב זה, ככל הנראה. כבר מהמירוץ הראשון היה ברור כי קשה לעמוד בדרישות המינימום המאפשרות השתתפות במירוצים עצמם. על פי התקנות, יש לקבוע זמן הקפה שלא יעלה על 107% מההקפה המהירה ביותר בשלב האימונים, כדי ליטול חלק במירוץ. למעשה, רוכבי הקבוצה הקבועים לא הצליחו עד עתה לקבוע את הזמן הנדרש באף מירוץ, אם כי בסיבוב הקודם הורשה אלי חן להשתתף במירוץ לאחר שעמד בזמן הנדרש באחד ממקצי האימונים, שנערך על מסלול רטוב. חן אף הצליח לסיים במקום ה-15 ולהביא בכך נקודה בודדת לקבוצה – הישג היסטורי לקבוצת מירוצים ורוכב ישראלי. אבל הפעם זה לא יקרה. כאמור, חן וצביק לא הצליחו לעמוד בדרישות בקטגוריית הסופרספורט. הרוכב השלישי, ירון זלינגר, ניסה את כוחו לראשונה בקטגוריית ^סופרסטוק^, אך נכשל אף הוא (אם כי היה קרוב משני האחרים לקביעת זמן המינימום הנדרש). ניתן לשאוב עידוד מסויים מהעובדה שלכל הרוכבים היה זה ביקור ראשון במסלול מונזה – ועבור צביק וזלינגר זה גם היה המירוץ הראשון עם האופנועים עליהם רכבו. נאחל לכל הקבוצה הצלחה רבה יותר בהמשך.