הרכב מנצח, כידוע, לא מחליפים, והפרילנדר של לנד רובר הוא בהחלט הרכב מנצח – באירופה, על כל פנים (אצלנו מכירותיו זניחות). הפרילנדר הוא רכב ה-4x4 הנמכר ביותר בבריטניה מאז הושק ב-1997. לכן, גם עכשיו כשהוא נכנס לשנתו השמינית בשוק מסתפקת לנד-רובר במתיחת-פנים קלה, בעיקר עיצובית (לקראת 2001 עבר הדגם מתיחת פנים מהותית יותר, כולל מנועים משופרים). חיצונית מאמץ הפרילנדר חלקית את המראה המשפחתי כפי שהופיע בריינג'-רובר הנוכחי, ולאחריו בדיסקברי; הדבר מתבטא בחרטום חדש לחלוטין – פנסים, פגוש ושבכה – כאשר הפנסים הכפולים לא רק נראים מעודכנים אלא גם מספקים עוצמת תאורה גבוהה ב-70%. גם מאחור יש פגוש ופנסים חדשים. עיצוב הפנים עבר עדכון משמעותי. החומרים איכותיים, נעימים ויוקרתיים יותר, לוח השעונים, הקונסולה והמתגים חדשים, ויש גם מושבים משופרים, נוחים ותומכים יותר, עם חומרי ריפוד חדשים. בתחום המכני לא חלו שינויים של ממש. שלושת המנועים בהיצע – 1.8 ל', 2.5 ל' V6 וטורבו-דיזל 2.0 ל'. תיבות ההילוכים (ידנית או אוטומטית, 5 היל') אמורות להיות משופרות אך לא פורט כיצד. גרסה חדשה של הפרילנדר אשר תוצע לשוק האירופי מכונה ^ספורט^, והיא מיועדת למי שמעדיף התנהגות כביש חדה יותר על חשבון יכולת השטח. גרסה זו מצויידת בחישוקי ^18 עם צמיגים בחתך נמוך, ומיתלים מונמכים ומוקשחים.