סבסטיאן לואב שמר על המוניטין של סיטרואן במירוצי אספלט – אבל יותר צמוד זה לא יכל להיות. בתחילת הסטייג' האחרון של ראלי גרמניה החזיק לואב ביתרון מבטיח של 13 שניות, אבל מתקפת הרגע-האחרון של מרקוס גרונהולם כמעט וגרמה למהפך. בסיום הצליח הנהג הצרפתי הצעיר לשמור בדוחק על יתרונו וניצח בפער של 3.6 שניות בלבד. הנצחון, השני של לואב העונה (הראשון היה במירוץ הפתיחה במונטה-קרלו) העלה את לואב למקום הרביעי בדירוג המצטבר, רק 10 נקודות אחרי ברנס המוביל. היה זה ראלי מוצלח במיוחד לסיטרואן – ול-PSA בכלל. מקריי וסיינז, נהגי סיטרואן הבכירים האחרים, מקריי וסיינז, סיימו במקומות 4 ו-6, וסייעו לסגור את היתרון של פיז'ו בדירוג היצרנים לנקודות בודדות. רק בוגלסקי, מקצוען-האספלט שחזר להתחרות עבור סיטרואן, אכזב ולא הווה גורם. פיז'ו, עם מקומות 2 ו-3 בראלי, ממשיכים לשמור על עקביות מדהימה בכל התנאים, כאשר רק ז'יל פאניצי מאכזב כבר מהיום הראשון. אבל הדעה הרווחת, ואפילו מנהלי הקבוצות המתחרות הודו בכך, היא שדווקא לפורד יש את המכונית המהירה ביותר על אספלט. למען הדיוק, הפוקוס של מארקו מרטין. הנהג האסטוני יכול בצדק להחשב המנצח המוראלי של הראלי, ורק חוסר מזל משווע מנע ממנו לרשום נצחון נוסף בספרי ה-FIA. ביום הראשון היתה זו תקלה בתיבת ההילוכים שחייבה אותו לפרק את מוט בלם-היד ולהשתמש בו להחלפת הילוכים ידנית – מה שגרם לא רק לעצירה ואיבוד זמן, אלא גם אי יכולת לזרוק את זנב המכונית בפיתולי ה-Hairpin ההדוקים. מרטין סיים את היום הראשון במקום העשירי – ועד לסוף היום השני, שהיה נטול תקלות מבחינתו פרט לבעיית ניווט קלה, כבר עלה למקום השלישי. ביום האחרון תקלה טכנית עצרה את הדהרה מעלה, כאשר כבר בפתיחה נותר עם הנעה קדמית בלבד – אבל אחרי שתוקנה התקלה (וזמן רב מדי אבד כך שהיה מאוחר מכדי לקרוא תיגר על המובילים) חזר מארקו להתעופף, וניצח ארבעה מתוך חמשת הסטייג'ים האחרונים. המקום החמישי בסיום מהווה תעודת כבוד לא ואיתות מצד פורד כי הם יהיו חזק בתמונה בהמשך העונה. ראלי גרמניה היווה הופעת בכורה מאכזבת עבור סקודה, עם הפאביה החדשה שפשוט לא היתה מהירה די הצורך. עם זאת, כמעט בכל שלב סבלה המכונית מתקלה זו או אחרת ומנהלי הקבוצה הביעו אופטימיות זהירה לגבי ההמשך. הפוטנציאל, אמרו, בהחלט ישנו. גם סובארו יעדיפו לשכוח את הראלי הזה, עם פרישה של מאקינן ומקום שמיני בלבד לסולברג. הסיבוב התשיעי של האליפות יערך בעוד שבועיים בפינלנד. ראלי גרמניה, סיבוב 8 מ-14 1. לואב (סיטרואן) 2. גרונהולם (פיז‘ו), 3.6+ שנ‘ 3. ברנס (פיז‘ו), 19.7+ 4. מקריי (סיטרואן), 31.4+ 5. מרטין (פורד), 57.9+ 6. סאינז (סיטרואן), 1:38.6+ ד‘ 7. דובאל (פורד), 1:48.1+ 8. סולברג (סובארו), 2:30.2+ דירוג נהגים 1. ברנס, 43 2. סיינז, 39 3. גרונהולם, 38 4. לואב, 33 5. סולברג, 30 6. מקריי, 28 7. מרטין, 27 8. רובאנפרה, 16 דירוג יצרנים 1. פיז‘ו, 95 2. סיטרואן, 88 3. פורד, 50 4. סובארו, 49 5. סקודה, 20 6. יונדאי, 7