בשנה שעברה, כאשר מרצדס השיקה סדרה חדשה של דגמי AMG עם הספקים עד 500 כ"ס, דומה היה כי הגענו לגבול ההגיון. תחילה ה-SL55 AMG, ואחריו גרסאות מקבילות של ה-CL, ה-E וה-S-קלאס, כולם עם מנוע V8 מוגדש בנפח 5.4 ל' וטיפול חם ואוהב מידי AMG, דחפו את גבולות המעטפת של מה שניתן לעשות עם מכוניות יוקרה הנושאות את השם "מרצדס". לאחר מכן הוסיפה מרצדס והציגה את גרסאות ה-600 של ה-CL וה-S, גם הן עם הספק של 500 כ"ס אך הפעם ללא סיוע AMG, ועם מנוע V12 כפול-טורבו שנלקח מהמייבאך, בנפח 5.5 ל'. כל הדגמים הללו סיפקו ביצועים ברמה של מכוניות-על. עכשיו מבצעת מרצדס עוד צעד בשינוי התפיסה שלנו לגבי מכוניותיה, וטשטוש הגבולות בין יוקרה ואקזוטיקה. לקראת 2004 משיקה מרצדס שתי גרסאות AMG חדשות, הפעם על בסיס דגמי ה-V12 המוזכרים בפסקה הקודמת. הדגמים הללו מכונים CL 65 AMG ו-S 65 AMG, והם מנפנפים במספרים מרשימים, בלשון עדינה. נפח המנוע הוגדל ל-6.0 ל', על-ידי הגדלה קטנה של קוטר הבוכנה ומשמעותית במהלך. טיפול בכל שאר מרכיבי המנוע הקפיץ את ההספק המרבי מ-500 ל-612 כ"ס, ואת המומנט המרבי מ-81.5 ל-102 (!) קג"מ – שמתקבלים על פני תחום רחב בין 2,000 ל-4,000 סל"ד. כבר ב-1,000 סל"ד מספק המנוע האימתני הזה כמעט 60 קג"מ של מומנט! התאוצה ל-100 קמ"ש נסגרת עכשיו בתוך 4.4 שניות, ול-200 מגיע הצמד בתוך 13.3 שניות בלבד. כדאי להזכיר שאנו מדברים על מכוניות מגודלות השוקלות 1.8-2.0 טון – והתיבות הן אוטומטיות. המהירות המרבית, כמקובל אצל יצרני גרמניה, מוגבלת ל-250 קמ"ש – אחרת לא היתה בעיה לחצות את גבול ה-300 קמ"ש, ובקלות. כל מנוע, אגב, מיוצר בעבודת יד של אדם אחד בלבד, שחתימתו מופיעה על המנוע הספציפיה"שייך" לו. חוץ מהמנועים, כמובן, טופלו שאר מרכיבי המכוניות: מיתלים מוקשחים ואקטיביים, בלמי AMG מחומרים מרוכבים, וחישוקי "19 עם צמיגים בחתך 40 ו-35.