אינפיניטי יורה רחוק
חטיבת היוקרה של ניסאן משגרת SUV (יוקרתי, איך לא) לשוק – וחושבת קצת קדימהה-45 מגיע עם חישוקי ענק וצמיגים סטנדרטיים במידה 265/50-20 (!) ומערכת הנעה כפולה מתוחכמת העונה לראשי התיבות הבלתי-אפשריים ATTESA E-TS (תאמינו לנו, כל אות מייצגת מילה). ה-35 מגיע עם צמיגים קצת יותר קטנים, 265/60-18, ואותו ניתן לקבל גם עם הנעה אחורית בלבד.
יחד עם ה-FX הציגה אינפינטי כמובטח מכונית תצוגה – טריאנט (Triant). זו אכן מכונית רעיון לכל דבר, שהמסר העיקרי שלה עיצובי – המראה שרירי בהחלט, והשימוש בדלתות כנף-שחף (מופעלות חשמל!) מעניין למדי. בכל זאת, כרכב-קונספט של מותג יפני יוקרתי, היא משופעת בטכנולוגיות כמו זיהוי קול, מתלים בעלי גובה מתכוונן ומושב אחורי שיכול להחליק קדימה בשיעור של כחצי מטר באופן חשמלי כאשר אינו בשימוש; מושבי הנהג והנוסע מותקנים על תושבות אקטיביות. לכל מושב יש שלושה מצבים – ספורט, רגיל ושטח – בהם משתנים לא רק הזויות והגבהים של המושב אלא גם אופי שיכוך הזעזועים.