אוונסיס חדשה
טויוטה מציגה אוונסיס חדשה לגמרי – ומילת המפתח היא, שלא במפתיע, "שמרנות"להתנהגות הכביש תורם מיתלים אחוריים חדשים, מסוג עצמות-עצה כפולות. מהלך הגלגלים מלפנים ומאחור הוגדל, וגיאומטריית המיתלים הקדמיים שונתה להגברת היציבות הכיוונית. תשומת לב רבה הוקדשה להקטנת עלויות אחזקה שוטפת – חלקי המרכב תוכננו להחלפה קלה וזולה בעקבות תאונות נפוצות; מרווחי הטיפולים גדולים – כ-15,000 ק"מ לבדיקת שמן, ו-30,000 ק"מ לטיפולים של ממש. תכנון אוירודינמי מתקדם תורם להקטנת מקדם הגרר ל-0.28 (0.29 לסטיישן).
אבל. קשה להתעלם מנושא אחד בו האוונסיס החדשה אינה מצטיינת: העיצוב. בראש וראשונה בולט הדמיון החשוד, במיוחד בחרטום, לפולקסוואגן פאסאט. הטיפול בשאר המכונית מקנה לה הופעה כבדה; ואחרי המאזדה 6 וההונדה אקורד הספורטיביות, ובודאי בעקבות הניסאן פרימרה הנועזת, האוונסיס החדשה נראית – אם נהיה עדינים – קצת אנמית. בדיוק כמו הדגם היוצא, והקרינה שלפניו...
גם בעיצוב הפנים אין בשורות מרעישות, אם כי מעיון בתמונה ניכר טיפול מודרני ונעים בסביבת הנהג. לדברי טויוטה חל שדרוג מהותי באיכות החומרים וברמת ההתאמה של החלקים השונים – איכות ייצור, במלים אחרות. הושקעה תשומת לב בשיפור בידוד תא הנוסעים מרעשים.
בשלב זה הוצגו 3 גרסאות מרכב – סדאן 4 דלתות, "ליפטבאק" 5 דלתות, וסטיישן. גרסת וורסו תופיע, יש להניח, מאוחר יותר.