סיאט: הגיע זמן המטען
סיאט תציג בתערוכת פריז את הקרודובה. אתם יכולים לקרוא לה איביזה-עם-באגאז`כמו באיביזה, גם בקורדובה היצע המנועים הראשוני מצומצם למדי, ויכלול שלושה מנועי בנזין ושני מנועי TDI. גרסאות הבנזין הן 1.2 ל‘ 3 ציל‘ עם 64 כ"ס, 1.4 ל‘ 75 כ"ס, ו-1.4 ל‘ 100 כ"ס; דגמי הטורבו-דיזל מצויידים במנועים מסדרת ה-PD המתקדמת, עם 100 או 130 כ"ס. שוב כמו באיביזה, גרסה זו האחרונה תהיה החזקה והספורטיבית במשפחה בשלב זה, עם תיבה ידנית בת 6 מהירויות.
הקורדובה החדשה עתידה להיות משמעותית עבור סיאט בשוק הישראלי, עם פוטנציאל גבוה לציי רכב ומוניות – בין היתר לאור העובדה שלפולקסווגן פולו החדשה אין בינתיים גרסת "קלאסיק" בעלת באגאז‘ נפרד. התחרות העיקרית עבורה תגיע, יש להניח, מבית – גרסת הסדאן של הסקודה פאביה. בשלב זה, אגב, לא הוצגה קורדובה "ואריו", דהיינו סטיישן.
השיווק באירופה יתחיל בסוף 2002, בישראל – בחודשים הראשונים של 2003. בשלב זה לא נמסרו מחירים.