יגואר משחיזה שיניים
מתיחת-פנים ל-XK – עם מנועים מוגדלים ויותר ביצועיםלמרות הגדלת הנפח ושיפור הביצועים, המנועים החדשים קלים יותר מקודמיהם ומציעים קשיחות מבנית משופרת, התורמת לפעולה חלקה יותר. כל הגרסאות מקבלות את התיבה האוטומטית החדשה בת 6 ההילוכים מתוצרת ZF, אשר הוצגה לראשונה ב-S-טייפ R. המעניין הוא שלמרות הגידול בהספק והשימוש בתיבה בת 6 הילוכים, לא חל שינוי בנתוני התאוצה של גרסת ה-XKR החזקה – 0 ל-100 ב-5.4 שניות בדגם הקופה. גרסת ה-XK8 מאיצה קצת יותר טוב מבדגם היוצא, 6.4 שניות ל-100 קמ"ש לעומת 6.7 שנ‘ עד עתה. בכל הגרסאות המהירות המירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.
בשאר המכלולים השינויים פחות משמעותיים. גרסת ה-XKR מקבלת כסטנדרד בלמי ברמבו ענקיים, שנשארים אופציה ב-XK8 כחלק מחבילת ביצועים R, הכוללת בין היתר מושבי רקארו, חישוקי "20 ענקיים, פריטי עיצוב פנימיים ועוד. בדגמי הקופה ניתן לקבל גם מיתלים מוקשחים ומונמכים ורכיבי היגוי משופרים. מיתלים אקטיביים, CATS, מגיעים גם הם כציוד תקני בדגמי XKR, ואופציה ב-XK8. בתחום הציוד והאבזור ניתן למצוא את הגרסאות העדכניות של מערכת בקרת יציבות דינמית (DSC), וכאופציה – בקרת-שיוט אדפטיבית מתקדמת, ACC, היודעת "לחוש" בתנועה בקדמת הרכב – ובין היתר להזהיר את הנהג מפני מכוניות המאיטות את מהירותן הנוסעות לפניו, פונקציה המכונה Forward Alert. כל הגרסאות מקבלות את מערכת בקרת כריות האויר, A.R.T.S., המסוגלת "לחוש" באמצעים אולטראסוניים נוכחות נוסע במושב הקדמי. דגמי XKR מקבלים פנסי קסנון עם כיוון אוטומטי, אשר מוצעים כאופציה בדגמי XK8.
סדרת ה-XK היא מכונית הספורט בעלת קצב המכירה הגבוה ביורת בהיסטוריה של יגואר, כאשר מאז השקתה נמכרו מעל 70,000 יחידות. מחיר הדגמים המחודשים מתחיל באנגליה מסביבות 50,000 לי"שט – אצלנו נמכרים דגמי ה-XK הנוכחיים במחיר התחלתי של קרוב ל-600,000 ש"ח.