יונדאי הולכת על כל הקופה
הקופה המחודשת של יונדאי חוזרת לישראל כדי לסייע בשדרוג תדמית המותגמעבר לים השתמשה יונדאי בקופה ככרטיס ביקור מושך, שאמור לשרת את תדמית החברה ולהכניס תוכן לסלוגן Prepare to want one, אשר הוביל את מסעות הפרסום של החברה הקוריאנית.
הקופה הנוכחית הוצגה לקראת שנת 2002. הקווים המעוגלים של הקופה המקורית חודדו והעיצוב הפך קרבי יותר. לקופה שודך גם מנוע 6V בנפח 2.7 ליטר שמספק את הסחורה באופן יותר משכנע ממנוע השני ליטר. כעת מגיעות אלינו שתי הגרסאות, לבכירה 167 סוסים ב-6,000 סל"ד ו-25 קג"מ ב-4,000 סל"ד. למנוע הגדול משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם אפשרות לתפעול ידני. הקופה החזקה תעבור לידי הלקוחות עבור 170,000 ש"ח.
גרסת השני ליטר חוזרת אלינו עם 138 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-18.5 קג"מ ב-4,500 סל"ד. למנוע זה תיבת הילוכים ידנית מחומשת הילוכים. גרסה זו תימכר ב-150,000 ש"ח. לשתי הגרסאות הגה וידית הילוכים מצופי עור וקונסולה מרכזית בגוון מתכתי.
הקופה החדשה משרתת את תוכניות כלמוביל לשדרוג תדמית המותג בארץ. היבואן החל לייבא כעת את הטראקאן ובקרוב תגיע הגטס, כך שחלק ניכר מהיצע יונדאי חודש. בכלמוביל תולים תקוות רבות בליין המחודש ופנו לתרגום הסלוגן מניכר ל"התכונן לאהוב אחת".