חידוש
משפחת הסטמפג'מפר, היא מהוותיקות בליין של ספשילייזד ואלינו הגיעה גרסת FSR כפולת המתלים ברמת איבזור ביניים: יען קומפ. השלדה החדשה והמעוגלת (5M בשפת היצרן) טוענת לניצול מירבי של הסגסוגת ממנה היא עשויה וקשיחות המתלה האחורי בגרסאות ה-FSR. כוללת מזלג של פוקס מסדרת RL, בולם פוקס טיארד בעל שלושה מצבי שיכוף, מעביר אחורי שרם 9X, מעביר קדמי שימאנו ד'אור LX. חישוקים של DT סוויס, בלמים אוויד ג'יוסי 5 והמון איבזור היקפי של ספשילייזד.
בצבעי אדום-לבן האופניים הללו משכו המון תשומת לב במשרד כמו גם על מנשא האופניים ולצד המראה המושך יכולנו להתרשם גם מהאיכות הכוללת הטובה ורמת הגימור המוקפדת. אהבנו את המעבר למעביר האחורי של SRAM אשר הוכיח עצמו בקילומטרים הארוכים של ימי המבחן. הצמיגים אינה במידה רחבה מדי של 2.0 והתגלו כעמידים ובעלי אחיזה טובה במגוון סוגי שטח. פחות אהבנו את ניתוב הכבלים מתחת לצינור השלדה הראשי ואת הגמישות של הסמוכות העליונות במתלה האחורי אשר גילו פיתול מה לנוכח עומסי צד.
כל הטוב הזה יהיה שלכם בתמורה ל-11,500 שקלים.
דיווש
הסטמפ מרגישות ארוכות ומעט גמלוניות ביכולת התמרון. וזו לא העובדה שאנוכי קצר מדי אלא כיול מושכל של ספשילייזד – כך לפי אתר היצרן. החבילה כולה חשה מוצקה למדי למרות הפיתול של המתלה האחורי, ובזכות מזלג ובולם שכיוונו על הצד המהודק יותר – שעבדכם מעדיף. מסלול המבחן כלל שבילי עמק פתוחים, סינגלים מהירים לצד מורדות מטורפים ומסולעים מהר מירון כמו גם דיווש על גינות סלעים, מעלות ומעברי מים רבים. בתוך ההקשר המסועף הזה, הסטאמפ חשו הכי בנוח על השביל הפתוח ובמורדות מהירים אך חלקי-פנים. היציבות הטבעית של השלדה משרה על הרוכב נינוחות שאננה כמעט ומאפשרת שיוט נעים למרחקים ארוכים. אותה יציבות גם מאפשרת ייצור קמ"שים נאה במורדות מהירים ושהייה בהם בביטחון מלא.
אישוש
הסטמפג'מפר קומפ תהיינה אופני שלב שני של רוכב בדרך למעלה. הן מציעות איכות כוללת טובה ואיבזור נדיב וכל זה במחיר שאינו מאוד זול אך גם לא יקר מדי. הטרוניות העיקריות נוגעות לזריזות התמרון החסרה ובעיקר למתלה הקדמי אשר לדעת כותב שורות אלו פשוט מגביל את מעטפת הביצועים של הכלי. ובשורה אחת: תמורה טובה לכסף ויכולת מגוונת.