לעת עתה פיאט אינה מודיעה על גרסת כלאיים באופן רשמי, אבל בהתבסס על מידע המסתובב ברשת נוכל לספר כי ככל הנראה המכונית תוצג עם מנוע בנזין בעל זוג צילינדרים בנפח כולל של 0.9 ליטר שבגרסה האטמוספרית מייצר 65 כ''ס ובגרסה המוגדשת מספק 105 כ''ס. טרם נמסר באיזה גרסה תבחר היצרנית כמו גם מה תפוקת המנוע החשמלי. עם זאת, איתותים מהיצרנית מלמדים כי ה-500 ההיברידית תשתמש במערכת דימום-התנעה (לטובת חיסכון באנרגיה באזורי הכרך הפקוקים) והחלפות הילוכים תתבצע בעזרתה של מערכת הילוכים בעלת מצמד כפול. יחד עם צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול תתאפשר הן תצרוכת דלק טובה והן יכולת תנועה חרישית ברחבי העיר תוך פליטת לא יותר מכ-90 גרם C02 לכל קילומטר. לצורך השוואה, טויוטה פריוס מציגה פליטת מזהמים של 104 גרם CO2 לכל קילומטר.
פיאט תציג 500 היברידית תוך שנה
העירונית של פיאט תתהדר במנוע בנפח 0.9 ליטר ובנתון פליטת מזהמים של 90 גרם CO2 לכל קילומטרלעת עתה פיאט אינה מודיעה על גרסת כלאיים באופן רשמי, אבל בהתבסס על מידע המסתובב ברשת נוכל לספר כי ככל הנראה המכונית תוצג עם מנוע בנזין בעל זוג צילינדרים בנפח כולל של 0.9 ליטר שבגרסה האטמוספרית מייצר 65 כ''ס ובגרסה המוגדשת מספק 105 כ''ס. טרם נמסר באיזה גרסה תבחר היצרנית כמו גם מה תפוקת המנוע החשמלי. עם זאת, איתותים מהיצרנית מלמדים כי ה-500 ההיברידית תשתמש במערכת דימום-התנעה (לטובת חיסכון באנרגיה באזורי הכרך הפקוקים) והחלפות הילוכים תתבצע בעזרתה של מערכת הילוכים בעלת מצמד כפול. יחד עם צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול תתאפשר הן תצרוכת דלק טובה והן יכולת תנועה חרישית ברחבי העיר תוך פליטת לא יותר מכ-90 גרם C02 לכל קילומטר. לצורך השוואה, טויוטה פריוס מציגה פליטת מזהמים של 104 גרם CO2 לכל קילומטר.