יבואנית רנו מבקשת לדאוג ללקוחותיה
תיקח את הרכב למוסך, תעביר את הרכב טסט, תחליף גלגל במקרה של נקר או תצייד את הרכב בדלק כשזה אזל. הכל במסגרת חבילת שירות חדשה המוענקת בחינם גם לבעלי רכב וותיק של המותגהחבילה השניה מיועדת לכל אחד שברשותו מכונית רנו – מכל השנים ומכל המינים. במסגרתה במקרה של תאונה יוענק ללקוחות החברה: רכב חלופי מהיום הראשון ועד האחרון, הנחה של 1,000 שקלים בהשתתפות העצמית, תנאי תשלום גמישים, יעוץ וסיוע מול חברת הביטוח של הלקוח ועוד. בנוסף, במקרה של טיפולים ותיקונים יזכו הלקוחות ל-10 אחוזי הנחה על החלקים כמו גם על העבודה. ''מדובר בתהליך שהחל עם כניסת קרלוס גוהן, נשיא קבוצת רנו וניסאן, לתפקיד ב-2004.'' אמר אסף ספקטור, סמנכ''ל השירות בקבוצת קרסו. ב-29 למרץ 2004, פרסם גוהן את חזונו. שם קבע מחויבות שאפתנית לפיה בכל אזור ובכל סגמנט, רנו תוכר בין שלושת יצרניות הרכב המובילות בתחום איכות השרות וערך המוצר. חזונו של גוהן תורגם לפרוייקט 'PeR4' שעיקרו 4 פרויקטים הקשורים לתהליך היצור והשירות: 1. עיצוב ותכנון מוצרים בצורה מיטבית. 2. ייצור גמיש. 3. אמינות משופרת. 4. הבטחת שביעות רצון הלקוחות במכירה ובשירות.
''שלושת הפרויקטים הראשונים מתייחסים לרכב עצמו,'' אמר ספקטור, ''הפרויקט האחרון מתייחס לשביעות רצון הלקוחות בעת ולאחר המכירה.'' לדבריו רנו ישראל היא היבואנית הראשונה של מותגי רנו המצטרפת לפרויקט PeR4 וזה כולל הדרכות של צוות מרכזי השירות (מוסכים), שינוי התשתית, שינוי תהליכי העבודה ומדידת שביעת רצון הלקוחות.
חבילת השירות החדשה של רנו אינה זרה בנוף הישראלי, שכן היא קיימת אצל מותגי היוקרה במתכונת כזו או אחרת. חבילות שירות דומות גם קיימות אצל חלק מתחרות כדוגמת 'לובנסקי', יבואנית פיז'ו וסיטרואן או 'כלמוביל', יבואנית יונדאי. עם זאת, לא כל המתחרות מציעות את מגוון ההטבות שרנו מציעה ואצל חלקן השרותים כרוכים בתשלום.