מי שהתנסה באוזניות בלותות' יודע שלמרות רעש רב מסביב ניתן לשמוע ולהשמיע באיכות טובה ומתקבלת על הדעת. על עקרון דומה מפתחת
טויוטה מערכת למניעת רעשים ל'
קראון הייבריד' (Crown Hybrid), רכב היברידי אשר הוצג בתערוכת טוקיו האחרונה. קראון, הנמכרת בעיקר לשוק היפני עוד משנות ה-50, היא מכונית פאר בעלת הנעה אחורית ובעלת ממדים דומים לאלה של לקסוס LS. בתערוכת טוקיו האחרונה (אוקטובר 2007) חשפה היצרנית גרסת תצוגה אשר שילבה הנעה היברידית למכונית. שקט יותר, רגוע יותר בטויטה מציינים כי המטרה הנה כמעט אפס רעשי מנוע בתא הנוסעים. באמצעות שימוש בשלושה מיקרופונים, שני רמקולים, סאב וופר וחיישנים קוליים שונים ברחבי תא הנוסעים, ישודר צליל בתדירות הפוכה למקור הרעש. בכך, לדברי טויוטה, השפעת רעש הרקע תפחת בחמישה עד שמונה דציבלים. בנוסף, מציינים מהנדסי היצרנית כי המערכת אינה מפריעה למוזיקה המתנגנת ברכב וגם לא לשיחת הנוסעים בו.
הרעיון של טויוטה אינו מקורי. לוטוס השתעשעה ברעיון בתחילת שנות התשעים ומזדה ב-1994 אולם אף מערכת מבין אלו לא הבשילה לכדי ייצור. מערכת דומה מצויה במספר דגמי Acura (היוקרתית של הונדה בארה''ב), אולם לא בהיקף הורדת דציבלים עליהם מדברת טויוטה.
ניתן לשער שהמערכת הנקראת ''Active Noise Control'' תמצא עצמה בדגמים הבסיסיים יותר של היצרן הגדול בעולם בעתיד.