פורשה דיזיין, העוסקת בעיצוב ובייצור מגוון אקססוריז ואבזרים מעוצבים לגבר – ממזוודות, נעליים, שעונים, דרך מקטרות, משקפי שמש ואף מחבטי טניס ומכונות קפה, הודיעה על השקת סדרת טיפוח חדשה. הסדרה מתיימרת להציע "ניחוח מובהק לגבר" והנה בעלת השם המבטיח "The Essence" – המהות. פורשה דיזיין – שעל גרסתה לנושא "פורשה קיימן"
קראתם כאן בעבר – הוקמה על-ידי נכדו של פרדיננד פורשה (פרדיננד-אלכסנדר) שהיה האומן והמעצב במשפחה, ואחראי בין היתר לעיצובה של ה-911 המקורית. לטענת החברה, הריח הדומיננטי הנו "שילוב בין מתכת קרה עם נגיעות אורגניות חמות"... וניתן יהיה להשיגו בתצורת ג'ל לשיער, אפטר-שייב, בודי-ווש ומי טואלט. ככל הנראה, להשלמת ההופעה, יש להצטייד באחת מיצירות המופת של היצרן הגרמני, עשויה ממתכת אמיתית ולא קרה...
במקביל, משיקה חברת אסתי לאודר את המוסטנג קולון שלה, ו"מביאה לחיים את איש המוסטנג רב הבטחון, סקסי ועוצמתי", לדברי אנשי השיווק.
בשני המוצרים אל תצפו להריח כאילו יצאתם מפורשה או ממוסטנג חדשה – או ישנה...