לפני שלושה שבועות התבשרנו על
מתיחת-פנים לפורשה 911, כאשר אז דובר רק על גרסאות ההנעה-אחורית הבסיסיות, קאררה וקאררה S. פורשה נוהגת לבצע את כל עדכוניה (כמו גם השקת גרסאות חדשות) באופן מדורג, וכך עשתה גם הפעם: עכשיו הגיעה תורן להשתדרג של גרסאות ההנעה הכפולה, קאררה 4 וקאררה 4S. המנועים החדשים זהים לאלו שבגרסאות ההנעה הכפולה, הווה אומר מעבר להזרקה ישירה, שיפור של 20 ו-30 כ''ס בהספק המרבי, צריכת דלק ו-פליטת CO2 מופחתת ואפשרות לתיבת מצמד-כפול בעלת שבעה הילוכים, PDK, אשר מחליפה את תיבת הטיפטרוניק 5 הילוכים הקודמת. אבל אלו – יחד עם נגיעות קוסמטיות כמובן – אינם השינויים היחידים. הקאררה 4 ו-4S הקודמות צוידו בהנעה כפולה המבוססת על מצמד מרכזי ויסקוזי; הדור החדש מקבל מערכת PTM (ראשי תיבות של Porsche Traction Management), המתבססת על מצמד מרכזי בעל בקרה אלקטרונית. מערכת דומה כבר קיימת ב-911 טורבו. לדברי פורשה, ההנעה הכפולה החדשה יעילה מבעבר ומגיבה מהר ומדוייק יותר. שינוי מהותי נוסף הוא כי המערכת מעבירה בעת הצורך עד 100% מהכוח לגלגלים הקדמיים, בעוד במערכת הקודמת הכוח העובר קדימה הוגבל ל-40%.
יחד עם השינויים המכניים מקבלות ה-C4 וה-C4S את שאר העדכונים שקיבלו הקאררה והקאררה S, כגון תאורת LED אחורית, אופציה לפנסים עוקבי-פניה, מערכת תקשורת חדשה ומשודרגת התואמת iPod, חיבור USB ובלוטות' ועוד.
כמו בגרסאות ההנעה האחורית, גם ה-C4 ו-C4S יוצעו במרכבי קופה וקבריולה. השיווק באירופה יחל בסוף אוקטובר הקרוב.