אבל הקצפת בעוגה המוטורית ב-2009 היא 'קאמארו' החדשה שהיבואן נחוש להביאה כדי להוסיף פלפל נחוץ לדימוי שהפך עממי מדי. היא תגיע עם מנוע בנפח 3.6 ליטר (300 כ''ס) ותיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. הקופה המעניינת, שבאה להחיות את מסורת מכוניות השרירים האמריקנית, נחשפה לפני שנתיים וחצי כמכונית תצוגה, וזכתה לאהדה רבה שהביאה אותה לפס הייצור. העובדה שמדובר בקופה גדולה עם ארבעה מושבים, ומחיר לא מאיים – פחות מ-300 אלף שקלים – מכניסה את הקאמארו לגומחה פנויה לגמרי בשוק המקומי וגוררת את גורטלר להאמין שניתן יהיה למשוך אליה קהל מתחום הפנאי היוקרתי. הגעתה תהיה בתזמון מושלם כדי לחזק את הקרוז החדשה ואת המותג בכלל.
ב-2009 בישראל: שברולט קאמארו, קרוז וטראוורס
שברולט ישראל נערכת לקראת שנה חשובה ביותר לביסוסה בשוק המקומי עם חידושים מרתקים וקריאת תגר על מובילות השוקאבל הקצפת בעוגה המוטורית ב-2009 היא 'קאמארו' החדשה שהיבואן נחוש להביאה כדי להוסיף פלפל נחוץ לדימוי שהפך עממי מדי. היא תגיע עם מנוע בנפח 3.6 ליטר (300 כ''ס) ותיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. הקופה המעניינת, שבאה להחיות את מסורת מכוניות השרירים האמריקנית, נחשפה לפני שנתיים וחצי כמכונית תצוגה, וזכתה לאהדה רבה שהביאה אותה לפס הייצור. העובדה שמדובר בקופה גדולה עם ארבעה מושבים, ומחיר לא מאיים – פחות מ-300 אלף שקלים – מכניסה את הקאמארו לגומחה פנויה לגמרי בשוק המקומי וגוררת את גורטלר להאמין שניתן יהיה למשוך אליה קהל מתחום הפנאי היוקרתי. הגעתה תהיה בתזמון מושלם כדי לחזק את הקרוז החדשה ואת המותג בכלל.