הונדה עומדת להשיק כבר במהלך השנה הבאה (2009) שתי מכוניות הייברידיות חדשות. על-פי הצהרות טקאו פוקוי, יו''ר הונדה, ראשית תושק מכונית חדשה לגמרי שבניגוד לואריאציות קיימות מתוכננת ונבנית מן הבסיס כמכונית המיועדת להכיל יחידת כוח משולבת – חשמל ודלק, בדומה לטויוטה פריוס המצליחה. מן הדברים ניתן גם להבין כי העיצוב יהיה בולט ושונה מספיק כך שיבדיל את המכונית הזו מ''סתם'' גרסה כזו או אחרת של הסיוויק, למשל, בדיוק מה שרוכשי מכוניות ''ירוקות'' כאלו רוצים, כחלק מההצהרה החברתית המלווה נסיעה ברכב נקי. הונדה CR-Z קונספט. בקרוב הגרסה הסדרתית אגב סיוויק – המדובר במכונית קומפקטית אך מרווחת, שתמוצב מבחינת המחיר והגודל בין הג'אז לסיוויק ותעלה ''פחות מ-20,000 יורו'' – זולה בלמעלה מ-10% מהסיוויק הייבריד הנוכחית. כחצי שנה מאוחר יותר תוצע הספורטיבית-הייברידית הסדרתית הראשונה, המבוססת על
הקונספט CR-Z. כאשר דיווחנו על הקונספט בשעתו (אוקטובר 2007) ידענו שהכוונה להגיע עם ה-CR-Z לייצור, אך לא נמסרו פרטים כלשהם לגבי המועד. עתה, כאמור, העסק סגור ורשמי, לאחר הצהרתו של נשיא הונדה, ובהקשר לספורטיבית הקומפקטית המעניינת הוא נקב ב''חצי שנה לאחר השקת ההייברידית הקומפקטית'' דנן, כמועד להשקת ה-CR-Z הסדרתית.
בהונדה שואפים להגיע תוך 5 שנים לכל היותר לנתח שוק עולמי של 10% מסך כלי הרכב ההייברידים הנמכרים, כאשר השתיים החדשות הנ''ל אמורות לשמש ראש חץ ךהצלחה במשימה. זאת ועוד: למען הסר ספק הצהיר טקאו פוקוי, יו''ר הונדה, כי ''טויוטה לא רק מהווה יעד להגיע אליו, אלא אף להשיגו''.