מכירות שיא לקבוצת פולקסווגן
מותג סיאט אומנם מציג ירידה, אולם שארי מותגי הקבוצה – אודי, סקודה ופולקסווגן – מדווחים על עליהכצפוי, מבין שחקניות הקבוצה, פולקסווגן הינו המותג הנמכר ביותר עם עליה של 5.8 אחוזים ל-1.9 מיליון כלי רכב. במקום השני נמצא את אודי (כפי שכבר דיווחנו) עם עליה של 1.4 אחוזים ל-516 כלי רכב ושלישית סקודה (17.9 אחוז ו-367 אלף כלי רכב). סיאט סוגרת את הרשימה, אך בניגוד למגמה הקבוצתית, מציגה ירידה של 7.5 אחוזים ל-206 אלף כלי רכב. ייתכן והתכנית התלת שנתית עליה דיווחנו לאחרונה, תסייע למותג להשיג מכירות רבות יותר.
בתחום רכבי היוקרה והעל של הקבוצה, בנטלי מכרה 4,700 מכוניות, למבורגיני 1,300 מכוניות (עוד חציון שיא עבור המותג בעל השורשים האיטלקים), ובוגאטי עם לא פחות מ-35 מדגמי הווירון.
להבדיל מב.מ.וו., הקבוצה ממשיכה המומנטום החיובי גם ביוני עם עליה של 2.4 אחוזים בחודש זה בהשוואה לשנה שעברה.
אין להקל ראש בהישגיה של החברה אשר מצליחה להגדיל מכירותיה בשוק מתכווץ. בפרסום לבורסה הודיע דטלף ויטינג (Witting) מנהל הייצור, כי בטווח הקצר צופה החברה כי העגמומיות בשוק תמשך. עם זאת הוסיף כי בזכות מגוון דגמיה (כולל השתלטת על יצרנית המשאיות סקניה), היצע במרבית טווחי המחיר (בניגוד למרצדס ולב.מ.וו. למשל), נוכחותה בשווקים מתפתחים והחלטות אסטרטגיות של החברה, קבוצת פולקסווגן תצלח תקופה קשה זו בהצלחה.