ראלי ארגנטינה: תנאים קשים
מזג אוויר קיצוני וצמיגים בעייתיים הובילו לראלי ארוך וקשה במיוחד. נהגים רבים נפלו חלל בדרך וכל השאר שמחו רק להגיע אל קו הסיום. כמו בראלי הקודם, היו אלו סבסטיאן לואב וכריס אטקינסון ששמחו יותר מכולםהיום השני של התחרות החל כשלאטוולה ממוקם שמיני לאחר שטיפס מהמקום ה-30. הירבונן היה ממוקם 25 בלבד לאחר שאיבד 5 דקות עבור כל סטייג' אבוד מהיום הקודם, לפי חוקי סופראלי. בקטע הדירוג ה-11 התחלפו סולברג ואטקינסון במקומות ולאטוולה איבד עוד זמן רב לאחר שלא הצליח להניע את מכוניתו בתחילת הסטייג'. מעט מאוחר יותר פרש גם ג'יג'י גאלי מהמקום הרביעי לאחר שסבל מתקלת חשמל שגרמה לעשן בתוך המכוניות ולבעיות נוספות. מיקו הירבונן טיפס עד המקום השישי, כשהוא מרוחק כ-25 דקות מלואב המוביל. לקראת סוף היום השני קיבל אטקינסון הוראה לוותר על המלחמה על המקום השני ולאפשר לפטר להרגע גם כן בכדי לשמור על שני המקומות על הפודיום.
היום האחרון של התחרות היה קצר – שלושה סטייג'ים בלבד – אך מלא דרמה בראשית הטבלה. בקטע הראשון של היום פרש סולברג מהמקום השני כשמכוניתו כבתה כתוצאה מתקלה חשמלית – חוסר המזל ממשיך גם העונה... את מקומו תפס אטקינסון (שלו זו הפעם השנייה ברציפות באותה מדרגה בפודיום) ואת השלישיה המובילה סגר דניאל סורדו עבור סיטרואן. רביעי סיים ראוטנבאך ב-C4 במימון פרטי ולאחריו מיקו הירבונן, שעשה את המקסימום לאחר התאונה ביום הראשון וזכה לספק נקודות לקבוצתו. שישי סיים וילאגרה ושביעי גאלי – שחזר ליום השלישי תחת חוקי סופראלי.
נהגים רבים תיארו את הראלי כקשה ביותר אותו חוו מעולם. לואב, שלו זה הניצחון הרביעי ברציפות בארגנטינה, תיאר את היום האחרון של התחרות כקשה ביותר אותו חווה מעולם, וקבע כי הצמיגים הבעייתיים היו הגורם העיקרי לבעיות. ''עם בוץ וערפל התמודדנו גם בעבר'', הוא ציין, ''אך מעולם לא עם צמיגים כל כך לא מתאימים''. כעת מוביל לואב את האליפות לאחר שלושה ניצחונות מתוך ארבעה מרוצים. הירבונן שני ואטקינסון מפתיע לאחר פתיחת העונה הטובה בתולדותיו וממוקם שלישי. הראלי הבא יתקיים בסוף אפריל אצל שכנתנו ירדן.
דירוג ראלי ארגנטינה:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 5:05:48.6 (10 נק')
2. כריס אטקינסון (סובארו)–2:33.2+ (8 נק')
3. דניאל סורדו (סיטרואן) – 4:04.7+ (6 נק')
4. קונראד ראוטנבאך (סיטרואן פרטית)– 20:03.5+ (5 נק')
5. מיקו הירבונן (פורד)– 25:15.3+ (4 נק')
6. פדריקו וילאגרה (מונצ'י-פורד) – 27:42.0+ (3 נק')
7. ג'יג'י גאלי (סטובארט-פורד) – 27:51.8+ (2 נק')
8. אנדריאס אייגנר (מיצובישי פרטית) – 28:59.3+ (1 נק')
דירוג נהגים אחרי 4 מרוצים:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 30 נק'
2. מיקו הירבונן (פורד) – 25 נק'
3. כריס אטקינסון (סובארו) – 22 נק'
4. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 16 נק'
5. ג'יג'י גאלי (סטובארט-פורד) – 11 נק'
6. פטר סולברג (סובארו) – 9 נק'
7. דניאל סורדו (סיטרואן) – 9 נק'
8. פרנסואה דובאל (סטובארט פורד) – 5 נק'
דירוג קבוצות אחרי 4 מרוצים:
1. פורד – 44 נק'
2. סיטרואן – 41 נק'
3. סובארו – 33 נק'
4. סטובארט-פורד – 22 נק'
5. מונצ'י-פורד – 10 נק'
6. סוזוקי – 6 נק'