בשישי התקיים האירוע השני בליגת החורף של חברת מסלולים. כבאירוע הקודם נעשה שימוש במסלול המחודש בנחשונים, ליצירת שילוב של ג'ימקאנה ויום-מסלול עם מדידת זמנים. התוואי השתנה מעט והמתחרים נאלצו להתמודד עם כמה פניות חדשות שהקשו מאוד על בחירת הקווים. בנוסף, מזג האוויר הקר והרוחות העזות גרמו למסלול חלקלק שהקשה על מציאת אחיזה ודרש מינון נכון של הדוושות וההגה – בהחלט אתגר לא פשוט.
כתמיד, חולקו המתמודדים לקטגוריות. ב''עד 1600 סמ''ק'' התחרו משתתפים מעטים יחסית, ואל הגמר עלו חמשת הבאים: ג'רמי קרונין, יואל כהן, אלי אנגלברג ומשה אנגלברג, כולם בפיז'ו 106, ורומן טרוין בפולקסווגן פולו. בגמר ניצח ג'רמי, אחריו יואל ושלישי אלי. לאחר שני אירועים מוביל ג'רמי את האליפות עם מאזן מושלם של 20 נקודות. יואל אחריו עם 12 ורומן נושף בעורפו עם 10 נקודות.
 
בקטגוריה הפתוחה עלו לגמר איליה אושרוב ב-106 ראלי עם צמיגי הסליקס של עומר ניר-הוד, שרון קוזמה ב-205 GTI השייכת לברק אלוני, קובי שקורי במאזדה מיאטה וכן רוני שטרן וניר מי-פז בקליאו ספורט. בגמר קבע איליה תוצאה מדהימה של 45.69 שניות (לאחר שבמוקדמות התוצאה הגבוהה ביותר הייתה שלו גם כן – 47.14). שניה וחצי אחריו התמקם שרון ושלישי סיים קובי. בניקוד האליפות מוביל שרון עם 18 נקודות בסה''כ, איליה אחריו עם 10 וקובי כהן שלישי עם 8 נקודות.
 
אחרונה חביבה – המפלצות. שלל כפולות ההנעה של סובארו ומיצובישי שטפו את המסלול כאשר התוצאה הטובה ביותר של היום נרשמה דווקא במוקדמות, על ידי שי אלבינצר – 42.71 שניות. איתו בגמר איתן אשרי, ערן גומר, גיא אמודי וגל מדלי, כולם במיצובישי EVO. בסיום ניצח גל, אחריו גיא ושלישי ערן. טבלת הניקוד צפופה ביותר, כשגיא מוביל עם 18 נקודות, גל שני עם 16 וערן שלישי עם 14.
עוד לא נקבע תאריך לאירוע האחרון והמסכם של הליגה.

תוצאות:
קטגוריה עד 1600
1. ג'רמי קרונין – 48.74 (10 נק')
2. יואל כהן – 49.69 (8 נק')
3. אלי אנגלברג – 49.80 (6 נק')
4. רומן טרוין – 50.53 (4 נק')
5. משה אנגלברג – 51.53 (2 נק')

קטגוריה פתוחה
1. איליה אושרוב – 45.69 (10 נק')
2. שרון קוזמה – 47.02 (8 נק')
3. קובי שקורי – 47.55 (6 נק')
4. ניר מי-פז – 48.46 (4 נק')
5. רוני שטרן – 48.50 (2 נק')

מפלצות
1. גל מדלי 43.03 (10 נק')
2. גיא אמודי – 43.11 (8 נק')
3. ערן גומר – 43.32 (6 נק')
4. איתן אשרי – 43.55 (4 נק')
5. שי אלבינצר – 43.73 (2 נק')