החידוש החשוב ביותר הוא ללא ספק הופעת תיבה רובוטית כפולת-מצמדים בת 7 הילוכים עליה דיווחנו בתחילת השנה, אותה קיבלה קודם ה-M3. שם כונתה התיבה הנ"ל M DCT, אבל כאן היא מקבלת את השם הארוך Sports automatic transmission with double clutch. התיבה מגיעה יחד עם משוטי-תפעול מאחורי ההגה ותוצע – לפחות בשלב ראשון – רק ב-335 שבפסגת ההיצע ורק בגרסאות המרכב אשר טרם הוצגו לאחר מתיחת הפנים: הקופה והקונברטיבל. במוד פעולה אוטומטי התיבה מציעה שני מצבים, D שהוא מצב רגיל בו ההחלפות מכוונות לנוחות, ו-S להחלפות ספורטיביות ומהירות יותר, שגם מתבצעות בסל"ד גבוה יותר. קיים כמובן גם מצב ידני, M, אליו עוברים על ידי הסטת בורר ההילוכים כאשר הוא במצב S לכיוון + או –, או לחילופין להשתמש במשוטי התפעול הצמודים להגה. בנוסף, קיים מתג "ספורט" בקונסולה המרכזית; לחיצה עליו משנה את תגובת המנוע למצערת ואת מפת החלפות ההילוכים לקבלת תגובות ספורטיביות יותר, בשני מצבי תיבת ההילוכים. כמו בדגמי ה-M, גם כאן מוצעת פונקציית 'בקרת שיגור', Launch Control, לזינוק אופטימלי. לצורך כך יש להפעיל את "בקרת המשיכה הדינמית", DTC, אשר מרימה את סף ההתערבות של מערכת בקרת היציבות, DSC, ללחוץ על מתג "ספורט", ולבחור ידנית בהילוך ראשון. הזינוק ל-100 קמ"ש מתבצע ב-5.4 שניות בלבד ב-335 קופה עם התיבה החדשה, עשירית מהר יותר מאשר עם התיבה הידנית ו-3 עשיריות טוב יותר מאשר התיבה האוטומטית בדגם היוצא. ואם לא די בכך, גם צריכת הדלק (ופליטת CO2) טובה יותר עם התיבה הרובוטית.
ב.מ.וו: מתיחת-פנים לסדרה 3
עדכון אמצע-החיים של סדרה 3 מביא עימו רענון עיצובי בפנים ובחוץ, מנוע דיזל חדש – ותיבת מצמד-כפולהחידוש החשוב ביותר הוא ללא ספק הופעת תיבה רובוטית כפולת-מצמדים בת 7 הילוכים עליה דיווחנו בתחילת השנה, אותה קיבלה קודם ה-M3. שם כונתה התיבה הנ"ל M DCT, אבל כאן היא מקבלת את השם הארוך Sports automatic transmission with double clutch. התיבה מגיעה יחד עם משוטי-תפעול מאחורי ההגה ותוצע – לפחות בשלב ראשון – רק ב-335 שבפסגת ההיצע ורק בגרסאות המרכב אשר טרם הוצגו לאחר מתיחת הפנים: הקופה והקונברטיבל. במוד פעולה אוטומטי התיבה מציעה שני מצבים, D שהוא מצב רגיל בו ההחלפות מכוונות לנוחות, ו-S להחלפות ספורטיביות ומהירות יותר, שגם מתבצעות בסל"ד גבוה יותר. קיים כמובן גם מצב ידני, M, אליו עוברים על ידי הסטת בורר ההילוכים כאשר הוא במצב S לכיוון + או –, או לחילופין להשתמש במשוטי התפעול הצמודים להגה. בנוסף, קיים מתג "ספורט" בקונסולה המרכזית; לחיצה עליו משנה את תגובת המנוע למצערת ואת מפת החלפות ההילוכים לקבלת תגובות ספורטיביות יותר, בשני מצבי תיבת ההילוכים. כמו בדגמי ה-M, גם כאן מוצעת פונקציית 'בקרת שיגור', Launch Control, לזינוק אופטימלי. לצורך כך יש להפעיל את "בקרת המשיכה הדינמית", DTC, אשר מרימה את סף ההתערבות של מערכת בקרת היציבות, DSC, ללחוץ על מתג "ספורט", ולבחור ידנית בהילוך ראשון. הזינוק ל-100 קמ"ש מתבצע ב-5.4 שניות בלבד ב-335 קופה עם התיבה החדשה, עשירית מהר יותר מאשר עם התיבה הידנית ו-3 עשיריות טוב יותר מאשר התיבה האוטומטית בדגם היוצא. ואם לא די בכך, גם צריכת הדלק (ופליטת CO2) טובה יותר עם התיבה הרובוטית.