המבחן התפרסם בגיליון אוטו 255
לכאורה, זה נראה כמו שעטנז. לנסות לשלב שתי תפישות מוטוריות שונות,
הדורשות פיזיולוגיה שונה מהמכונית, לתוך מעטפת אחת המשלבת את שתיהן. סקודה
הלכו רחוק למדי והשיקו ברומסטר שני רעיונות חדשים מבחינתם: פלטפורמה
מודולרית (שלדה העושה שימוש בחלקים ממספר פלטפורמות קיימות של הקונצרן)
ועיצוב רדיקלי (לטענתם, שילוב של קוקפיט מטוס ו... בית מגורים). אלא שכל
זה לא הכין אותי לשילוב המרשים באמת המסתתר בגופה המעוצב – שילוב בין
מונוספייס משפחתי יעיל, למכונית נהיגה עם יכולת דינאמית גבוהה להפתיע.