היצע המנועים של האודי A4 החדשה הוא עדיין מצומצם יחסית למקובל בקרב יצרני
גרמניה בכלל, ויחסית ל-A4 הקודמת בפרט. עכשיו משלימה אודי חלק מהחסר – אבל
רק בשוק הבריטי, בינתיים. רוכשי ה-A4 בממלכה המאוחדת יוכלו מעכשיו לבחור
במנוע בנזין נוסף, 2.0 ל' TFSI בעל 211 כ"ס. לדברי אודי, מנוע זה מבוסס על ה-1.8 TFSI המתקדם ושונה מהותית ממנוע ה-2.0 TFSI הותיק והמוכר; ההספק, 211 כ"ס, גבוה משל יחידת הכוח הותיקה יותר ששימשה את ה-A4 הקודמת, ושיא המומנט של 35.7 קג"מ לא רק גבוה משמעותית מה-28.6 קג"מ של המנוע הקודם, אלא גם מגיע מוקדם יותר: ב-1,500 סל"ד לעומת 1,800. הביצועים בהתאם, ועם תיבה ידנית – היחידה שמוצעת בשלב ראשון – מגיעה ה
אודי A4 עם המנוע החדש ל-100 קמ"ש בתוך 6.9 שניות, 4 עשיריות טוב יותר מאשר הגרסה המקבילה הקודמת. המהירות המירבית גם היא עדיפה, 250 קמ"ש לעומת 241. ולמרות כל זאת, המנוע החדש חסכוני יותר בדלק בשיעור של 16% ומציג עדיפות ניכרת בפליטת CO2, עם נתון מרשים של 154 גר/ק"מ בלבד לעומת 184 קודם לכן. את כל זה משיג המנוע החדש בין היתר בזכות מערכת חדשה המשנה את גובה הרמת שסתומי היניקה. המערכת משנה את ההרמה בין שני מצבים בהתאם לאופי תפעול דוושת המצערת ובכך מקנה יעילות אופטימלית למנוע בהתאם לדרישות.
מנוע ה-TFSI החדש מוצע עם הנעה קדמית או קוואטרו. תיבת מולטיטרוניק רציפה תוצע לקראת 2008.
גם בתחום הדיזל מציעה אודי אופציה חדשה: גרסה מוחלשת של מנוע ה-TDI בנפח 2.0 ל', עם 120 כ"ס. מנוע זה מוצע ב
אודי A4 בגרסה חזקה יותר מאז השקתה, ועכשיו צורפה אופציית-בסיס חסכונית יותר. גרסה זו מכוונת בעיקר לציי רכב, שכן היא נהנית מאחוזי מס נמוכים בשל פליטת CO2 צנועה של 134 גר'/ק"מ בלבד.
שני המנועים החדשים יוצעו בשתי גרסאות המרכב, סדאן ואוואנט (סטיישן).