סיפוק הבוחנים מתייחס לגישה הרצינית אותה נוקטים היצרנים בכל הנוגע להגנה על ילדים הקשורים בכיסאות בטיחות בתוך הרכב, מדד במבחן בו השיגו כל המכוניטות הנבחנות 4 כוכבים מתוך 5 האפשריים. ציון זה הנו הציון הגבוה שהושג עד כה שכן אף מכונית טרם השיגה את חמשת הכוכבים המרביים האפשריים. המבחן מתבצע עם כיסא בטיחות כפי שמומלץ על ידי יצרנית הרכב ובובות המדמות ילד בגיל שלוש ותינוק בן שנה וחצי. בנוסף לתוצאות הריסוק עצמו כפי שבא לידי ביטוי על הבובה, מתווספות נקודות על נקודות עיגון נוספות או אופן סימונן, זמזמי התרעה ועוד. אודי A4 החדשה: 5 כוכבים כאמור דיווחו ב- Euro NCAPבסיפוק על התוצאות האחרונות בעיקר בכל הנוגע להגנה על הנוסעים בתוך הרכב, כאשר כל התוצאות כולן נכנסות בתוך המסגרת הנעה בין ''טוב ומקובל בקבוצה'' (4 כוכבים) ועד ל''מצויין'' (5 כוכבים). ארבע מתוך השבע הנבחנו כאן זכו בציון של 5 כוכבים (מרביים) בסעיף ההגנה על הנוסעים, וזה בהחלט מכובד. גם המכוניות שקיבלו 4 כוכבים בסעיף ההגנה על הנוסעים – היונדאי i10, הברלינגו והפולקסווגן T5 – זכאיות ל''הנחה'' מסויימת שכן ציון כזה נחשב ליותר מסביר עבור כל אחת בקבוצה: הטרנספורטר והקנגו הן מכוניות מסחריות והיונדאי הנה מכונית קטנה וזולה הנמצאת בקבוצה שעדיין רוב חברותיה אינן מככבות בתחום זה.
אבל, המרשים ביותר הוא ללא ספק הציון שקיבלו כל הנבחנות בסעיף ההגנה על הילדים – 4 כוכבים – שנחשב לציון טוב מאוד ולו מהסיבה שעדיין לה נוצרה המכונית שקיבלה 5 כוכבים בסעיף זה.
הולכי הרגל – ובכך עדיין אין בשורות – עוד לא מדאיגים את יצרני הרכב יתר על המידה, ולראיה: מכל המכוניות שנבדקו אף אחת לא קיבלה את הציון המרבי (4 כוכבים). במקרה של הטרנספורטר המסקנות ברורות עוד יותר: תברחו! לא מומלץ להיות הולך הרגל במקרה של תאונה בכלל, על אחת כמה וכמה כאשר הרכב הוא טרנספורטר T5.
לפניכם טבלאות הציון לכל רכב שנבדק. בסוגריים הציון המרבי בכוכבים אותו ניתן לקבל בסעיף.
הגנה על הולכי רגל (4): 3 כוכבים
סיאט איביזה:
הגנה על נוסעים (5): 5 כוכבים
הגנה על ילדים (5): 4 כוכבים
הגנה על הולכי רגל (4): 3 כוכבים
הגנה על הולכי רגל (4): 2 כוכבים
הגנה על הולכי רגל (4): 2 כוכבים
סיטרואן ברלינגו:
הגנה על נוסעים (5): 4 כוכבים
הגנה על ילדים (5): 4 כוכבים
הגנה על הולכי רגל (4): 2 כוכבים
הגנה על הולכי רגל (4): כוכב אחד
הגנה על הולכי רגל (4): 3 כוכבים