לפני כשבועיים נחשפה לראשונה
הפרארי קליפורניה החדשה, ללא יותר מדי פרטים. פרארי הבטיחה עוד מידע בשבועות הבאים – וקיימה: אתמול התפרסמו תמונות נוספות, כולל של הגג המתקפל במהלך פתיחתו, יחד עם פרטים נוספים וביניהם הממדים. ובכן מה שברור הוא כי צדקנו בהערכתנו הראשונית: אין מדובר ב"בייבי פרארי" כפי שכינו אותה כמעט כולם בשלבי טרום-החשיפה. הקליפורניה היא למעשה גרסה מוקטנת של ה-612 סקאלייטי מבחינת אופייה ויעודה, והממדים מגלים כי היא למעשה אף גדולה מה-F430. בסיס הגלגלים הוא 2.70 מ', 10 ס"מ יותר משל ה-F430 ורק 5 ס"מ פחות משל ה-599. האורך הכללי, 4.56 מ', גדול ב-5 ס"מ מה-F430 וקצר ב-10 ס"מ מה-599. רק בממד הרוחב קטנה הקליפורניה מה-F430, ב-2 ס"מ זניחים. הגובה לא נמסר, וגם לא נתון המשקל; F430 בגרסת ספיידר פתוחה שוקלת קצת מעל טונה וחצי, כך שאנו משערים כי הקליפורניה עם מנגנון הגג המתקפל תשקול לא פחות מ-1,600 ק"ג וכנראה יותר. כדי להזיז את המשקל הזה מהמקום, מצויידת הקליפורניה במערכת בקרת שיגור שתוציא את המיטב מהתמסורת כפולת-המצמדים בעלת 7 הילוכים. עוד אנו יודעים עכשיו כי הגג מתקפל בתוך 14 שניות בלבד, נתון מרשים עבור
גג קשיח, וכי גם כאשר הוא מקופל נפח המטען נותר מכובד – 260 ל'. כשהגג
סגור נפח המטען הוא 360 ל', יותר מבכל פרארי אחרת כיום, ואם לא די בכך, יש
פתח בין תא המטען לתא הנוסעים, לראשונה בפרארי כלשהי. עוד נתון שהתגלה
עכשיו הוא כי ב-200 קמ"ש, תכנונה האווירודינמי של הקליפורניה מייצר
כוח-הצמדה של 70 ק"ג.
בהודעה לעיתונות שהתפרסמה אתמול נאמר כי נשיא פרארי, לוקה די מונטזמולו,
ביצע נסיעות מבחן בקליפורניה במהלך הימים האחרונים סביב מסלול המבחן של
החברה במראנלו, והביע שביעות רצון רבה (אבל בינינו, אם הוא לא היה מבסוט
ואומר שצריך לשפר את הבלמים, נניח, לא ממש היו מספרים לנו על זה...). הוא
אמר כי מעבר לביצועים וההנאה מהנהיגה, כיאה לפרארי, המכונית מאד קלה
לנהיגה ומציעה רמה גבוהה של שימושיות, כולל מרחב מאחורי המושבים הקדמיים
(תיאורטית יש שם שני מושבים, אך לילדים ולא יותר).