הכתבה המלאה פורסמה במקור בגליון 252 - פברואר 2007
לפעמים אנחנו נתקלים במילים שהשימוש בהן נעשה יותר מדי בקלות דעת. "חדש" או "החדשה" היא אחת מאותן מילים שאצבעות אנשי השיווק קלות מדי על העיפרון בהקשר שלהן. זה קורה לכל רוחב עולם הרכב, בין אם מדובר ביצרני יוקרה או מותגים עממיים – זה היה נכון כשמרצדס הגדירו את מתיחת הפנים האחרונה של ה-SL כ"דור חדש", זה רלוונטי בכל פעם שסובארו מכנה את האימפרזה "חדשה", וזה היה נכון גם כאשר שברולט הציגה את האפיקה הנוכחית בתערוכת ז'נבה אשתקד. חיצונית, השברולט אפיקה מרשימה יותר מתמיד, ואלמלא מעלעלים בדפי הנתונים, ניתן באמת לטעות ולחשוב שמדובר בדגם חדש לחלוטין. אולם כבר עם תחילת הנהיגה במכונית חושפת האפיקה את גילה ושורשיה, ממש כמו כוכבת עבר נוצצת ועתירת ניתוחים פלסטיים שיצאה מהבית בלי איפור...