ספאדה קודטרונקה: תמונות ופרטים, סוף-סוף
630 כ"ס, 340 קמ"ש, והיא אפילו ידידותית לסביבה. אנחנו אוהבים יחסי-ידידות כאלההשילדה עשויה צינורות אלומיניום, כשאזור הנוסעים יוצר כלוב חזק די הצורך גם לנסיעת מסלול (ובענין זה, באבזור המכונית נכללת מערכת טלמטריה שמסוגלת לאגור נתונים של 80 שעות נהיגה, ב-40 ערוצי-מידע נפרדים – למשל תאוצות G צידיות ואורכיות, מהירויות נפרדות לכל גלגל, זויות היגוי, נתוני GPS, וכמובן זמני הקפה). המיתלים, כמובן, ניתנים לכוונון מלא ונקודה מעניינת כאן היא היכולת לכוון מעמדת הנהג את מוטות-הייצוב קדימה ואחורה (כל אחד מהם בנפרד) לאחד מארבעה מצבים'' קשה, בינוני, רך ו''גשם''. הצמיגים הם פירלי P-זירו קורסה במידות 285/35-19 מלפנים ו-345/35-19 מאחור, על חישוקים מתוצרת Oz. בלמי ברמבו עם קליפרים בעלי 8 בוכנות מלפנים ודיסקים בקוטר 380 מ''מ מופקדים על העצירה (מאחור: 4 בוכנות לקליפר, דיסקים בקוטר 355 מ''מ).
עוד נוכל לספר לכם כי אורכה של הקודטרונקה הוא 4.66 מ', רוחבה 1.94 מ' וגובהה – 1.235 מ'. צורת הזנב הייחודית אפשרה לתכנן תא-מטען עם נפח נדיר בסוג זה של מכונית, 400 ליטרים. רוכשי המכונית יקבלו סט מזוודות שמתאים במיוחד למכונית ולצורת תא המטען, אשר יסופקו על-ידי חברת אזנום – כן כן, אותה אזנום מהמיני עליה סיפרנו לכם רק אתמול. תא הנוסעים אמור להיות מרווח ואוורירי, שוב בניגוד למקובל במכוניות מסוג זה, והוא כולל מערכת בקרת אקלים מתקדמת. מצלמה אחראית לראות לאחור.
כמה כל זה יעלה? לא ידוע, אבל כמות הייצור לא תעלה של 20 מכוניות בשנה. וזה המקום להזכיר לכם שעד עתה דיברנו על גרסת-הבסיס של הקודטרונקה, וכי גרסה חמה יותר, TSS, תגיע בהמשך. אז אם חשבתם לרוץ ולהזמין את ה-TS, אולי שווה לחכות קצת לדבר האמיתי...?