הכתבה פורסמה במקור בגיליון 260 - ספטמבר-אוקטובר 2007
אחרי 41 שנים של ייצור ויותר משלושים ושתיים מיליון מכוניות, רוצה טויוטה להפסיק עם הקורולה באירופה. זה אינו מהלך מובן מאליו כשמדובר במכונית הנמכרת ביותר בעולם, אבל יש בו הגיון. בשוק שאוהב ייחוד, יוקרה והידור, הקורולה נתפשת כעממית, שגרתית ומוכרת מדי. אחת הדרכים להציג לקהל הזה שינוי בולט היא דווקא החלפת השם – וזה בדיוק מה שעושה טויוטה. לכבוד הצגת הדור העשירי של הטויוטה קורולה, מתנתקת ממנה גרסת ההאצ'בק האירופאית ומקבלת שם חדש: אוריס.