הכתבה המלאה פורסמה במקור בגיליון 255 - אפריל-מאי 2007
זו תהיה הנחה די סבירה להניח שאתם מכירים את הפיאט מולטיפלה. כן, זו שנראית משונה, אבל הציגה פתרון שימושי וייחודי להובלת שישה נוסעים. אולם למרות התלהבות המבינים והעוסקים בתעשייה, ההדיוטות לא יצאו מגדרם והמולטיפלה המבריקה נמכרה במספרים זעומים, ולו רק בשל העדרה של תיבת הילוכים אוטומטית (טוב, נו, גם בגלל העיצוב). באופן מפתיע בעולם הרכב, עברו כמעט שש שנים עד שחברה מתחרה – הונדה – הציגה קונספט דומה ב-2004: מוביל נוסעים, תמיר תקרה ועם שתי שורות של שלושה מושבים. היתרון על המולטיפלה היה בעיקר עיצוב מאופק יותר, אך עדיין עליז יותר משל סדאן אפרורית. אלא ששוב, היעדר תיבה אוטומטית מנע מה-FR-V להפוך לרב מכר אצלנו. עד עתה, לפחות.