בתזמון מושלם עם תחילת שיווק ה
ג'וליה החדשה בארץ, שם ש
אלפא החזירה מן המתים יחד עם ההנעה האחורית במכוניות הנוסעים שלה, עורך מועדון החמש אירוע השקה לאלפא ג'וליה Ti1300 מודל 69. המכונית עברה 25,000 ק"מ בלבד, או שמא יש לומר 15,000 מיילים - משום שהיא יובאה ארצה מאנגליה על ידי רוני פינקלר.
צילום: מנהל
אירוע ההשקה, שיערך בשיתוף שני מועדוני אלפא הפעילים בארץ - אלפא רומיאו ישראל, ואלפא רומיאו קלאסיק ישראל - יתקיים ביום שישי הקרוב, 11.11, במגרש החניה הצמוד להיכל "מנורה" (לשעבר נוקיה, לשעבר יד אליהו), החל מהשעה ארבע אחרי הצהריים ועד שבע בערב. בעלי מכוניות אלפא רומיאו מכל הדורות ומכל המינים מוזמנים להשתתף בתצוגת המכוניות במקום (על המציגים להגיע בשלוש וחצי).
צילום: מנהל
אז והיוםוהנה קצת מספרים שיתנו לכם מושג על הדרך שעבר עולם הרכב בחמשת העשורים האחרונים:
הגול'יה 69 היתה באורך של 4.16 מ', רוחב של 1.56 מ' וגובה של 1.43 מ'. בסיס הגלגלים שלה היה 2.51 מ' והיא שקלה 1010 ק"ג. המנוע של הגרסה האמורה היה בנפח 1290 סמ"ק והפיק 83 כ"ס ו-10.6 קג"מ. המנוע נחשב מתקדם לזמנו, עם בלוק אלומיניום וצמד גלי זיזים.
גרסת הבסיס של ה
ג'וליה המודרנית היא באורך 4.64 מ', ברוחב של 1.87 מ' ובגובה של 1.43 מ'. בסיס הגלגלים הוא 2.82 מ' והמשקל הוא 1350 ק"ג. המנוע בגרסת הבסיס הוא בנפח 1995 סמ"ק, מוגדש, ומפיק 200 כ"ס ו-33.7 קג"מ.
צילום: מנהל אמנם לא גרסת הבסיס של הג'וליה החדשה, אבל בהחלט תהיה בעתיד פריט אספנים נחשק