קיה ריו האצ'בק - מבחן דרכים
קיה ריו החדשה מאכזבת במבחן בטיחות
גרסה זו, שאף היא מגיעה ממקסיקו, מיועדת יותר לציי רכב מאשר ללקוחות פרטיים, ותתחרה שם ביונדאי אקסנט (שדור חדש שלה כבר הוצג אך עוד לא משווק בישראל) ובסקודה ראפיד. זו כנראה הסיבה שהמחיר הרשמי שלה גבוה יותר משל ההאצ'בק - כדי לתת בסיס להנחות גדולות, שהן כלי מכירה משמעותי בתחום ציי הרכב. חשוב לציין כי מחיר הסדאן גבוה יותר, למרות שהיא מעט פחות מאובזרת מגרסת ההאצ'בק.
בסיס הגלגלים של הגרסה החדשה זהה להאצ'בק ( ס"מ), אך האורך הכולל גדול ב-32 ס"מ (438.5 ס"מ). כל זאת לטובת תא מטען גדול משמעותית - 480 ל' לעומת 300 ל'.
הסדאן תוצע ברמת אבזור נמוכה יותר מאשר ההאצ'בק (LX לעומת GX). היא מוותרת על חישוקים קלים ובתאורת יום מסוג לד (וגם פנסי האיתות שונים). בתא הנוסעים בולטות בהיעדרן מערכת מולטימדיה מקורית (מוצעת מערכת שמע פשוטה), בקרת אקלים ובקרת שיוט.
קיה ריו סדאן תוצע עם אותה יחידת הנעה כמו בגרסת החמש דלתות - מנוע 1.4 ליטר עם 100 כ"ס ותיבת שישה הילוכים האוטומטית. כן יוצע מנוע 1.6 ליטר עם 123 כ"ס. עם זה הריו סדאן מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות ולמהירות מרבית של 192 קמ"ש (13.4 שניות ו-173 קמ"ש בגרסת ה-1.4).
מחיר גרסת המרכב החדשה עומד על 114,000 שקל למנוע 1.4 ליטר ו-116,000 שקל ל-1.6. יש לציין כי למרות שמדובר בדגם חדש מול ישן, הריו זולה מיונדאי אקסנט (החל מ-115,000 שקל).